تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

لژیونری که حسرت کی‌روش را بیشتر کرد/ درخشش ایرانی‌ها در قاره سبز +عکس و فیلم

  • کد خبر : 168572
  • 17 آبان 1395 - 17:13

فوتبال ایران امسال لژیونرهای زیادی دارد که بیشتر آنها از ارکان اصلی تیمشان به شمار می‌روند؛ این هفته در بین لژیونرها قوچان‌نژاد، جهانبخش، میلاد محمدی، انصاری‌فرد و سردار آزمون از موفق‌ترین لژیونرها بودند.

«کمال مهر»؛ – لژیونرهای کشورمان در هفته ای که سپری کردیم در تیم‌های خود بازی کردند که در این میان سردار آزمون با زدن یک گل و دادن یک پاس گل نقش مهمی در پیروزی پرگل روستوف داشت و به نوعی حسرت کی‌روش را به خاطر اینکه در بازی مقابل سوریه حضور نخواهد داشت بیشتر کرد. رضا قوچان‌نژاد، علیرضا جهانبخش و میلاد محمدی هم در هفته‌ای که گذشت توانستند هر کدام یک پاس گل بدهند.
البته نباید از گل ۳ امتیازی کریم انصاری‌فرد برای پانیونیوس هم به سادگی گذشت.عملکرد کامل لژیونرها را در ادامه بخوانید:

هلند:
آلکمار:
تیم فوتبال آلکمار که بعد از چند هفته ناکامی در اردویژه، سرانجام در هفته یازدهم موفق شده بود با یک گل، میزبانش، دن هاخ را از پیش رو برداشته و با ۱۹ امتیاز به رده پنجم جدول رده‌بندی برسد این هفته در خانه میزبان تیم رده دومی آژاکس بود. در این دیدار یاران جهانبخش ابتدا در دقیقه ۱۳ از حریف خود پیش افتادند اما دو گل آژاکسی‌ها در دقایق ۴۲ و ۶۷ باعث شد تا آلکمار تا آستانه شکست خانگی پیش برود. در دقیقه ۷۹ اما آلکمار روی پاس گل علیرضا جهانبخش به گل رسید تا این تیم از شکست خانگی بگریزد.
فیلم پاس گل جهانبخش

دانلود
یاران جهانبخش با این یک امتیاز ۲۰ امتیازی شدند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی‌ ماندند.
در این بازی لژیونر ایرانی ۹۰ دقیقه برای آلکمار بازی کرد.هیرنوین:
تیم فوتبال هیرنوین در هفته دوازدهم اردویژه با وجود درخشش رضا قوچان نژاد در برابر حریف خود تن به شکست داد.

این دیدار در حالی برگزار شد که تا قبل از این مسابقه حریف هیرنوین ۱۶ امتیازی در رده هفتم جدول قرار داشت  و هیرنوین هم با ۲۲ امتیاز چهارم بود. در دقیقه ۹ این مسابقه پاس رضا قوچان نژاد به جری سنت یوسته گل اول هیرنوین را رقم زد اما این تیم نتوانست برتری خود را حفظ کند و دو با در دقایقی ۱۵ و ۱۹ دروازه خود را توسط استین اسپرینگس و زکزریا العزوزی باز شده دید. در نیمه دوم هم کریگ گودوین در دقیقه  ۶۹ گل سوم اسپارتا روتردام را به ثمر رساند تا هیرنوین با شکست در این بازی شانس رسیدن به رتبه سوم جدول را از دست بدهد.
قوچان نژاد در این بازی ۹۰ دقیقه بازی کرد.
________________________________________
یونان:پانیونیوس:
در چارچوب هفته هشتم لیگ یونان پانیونیوس به مصاف پائوک رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر و گل ۳ امتیازی انصاری‌فرد در دقیقه ۱۴ بازی به سود پانیونیوس خاتمه یافت.

فیلم گلزنی انصاری‌فرد

دانلود
یاران کریم و مسعود با این پیروزی ۱۳ امتیازی شدند و بالاتر از آاک آتن در رده چهارم جدول رده‌بندی سوپر لیگ یونان قرار گرفتند.
کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی از ابتدا در ترکیب پانیونیوس حضور داشتند و کریم در دقیقه ۸۲ تعویض شد و شجاعی ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت.
________________________________________
روسیه:روستوف:
تیم روستوف روسیه که سردار آزمون و سعید عزت اللهی را در اختیار دارد در هفته سیزدهم لیگ روسیه در خانه به مصاف آرسنال تولا رفت و با درخشش مهاجم ایرانی خود موفق شد ۴ بر یک حریفش را از پیش رو بردارد.

در این بازی اروخین در دقایق ۲۵ و ۹۰ ، سردار آزمون در دقیقه ۳۸ و دیمیتری پولوز نیز دقیقه ۸۵ برای تیم خود گلزنی کردند. تیم آرسنال هم تک گل خود را دقیقه ۸ به ثمر رساند.
فیلم گل و پاس گل سردار

دانلود
سردار آزمون در حضور ۸۷ دقیقه‌ای خود در این دیدار علاوه بر گلزنی، موفق شد پاس گل اول تیمش را به اورخین بدهد. سردار تا دقیقه ۸۷ در زمین حضور داشت اما سعید عزت اللهی فرصت بازی پیدا نکرد.
روستوف با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.
 لژیونری که حسرت کی‌روش را بیشتر کرد/ درخشش ایرانی‌ها در قاره سبز +عکس و فیلم
لژیونری که حسرت کی‌روش را بیشتر کرد/ درخشش ایرانی‌ها در قاره سبز +عکس و فیلم
ترک گروژنی:
ترک گروژنی در هفته سیزدهم سوپرلیگ روسیه در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی‌ خود برابر زنیت سن پترزبورگ با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافت.
فیلم پاس گل میلاد محمدی

دانلود
بکیم بالاج، مهاجم آلبانیایی ترک گروژنی در دقایق ۳۴ و ۳۸ گلزنی کرد و گل زنیت سن پترزبورگ نیز در دقیقه ۱۰ توسط روبرت ماک به ثمر رسید. گل اول تیم ترک گروژنی روی پاس محمدی به ثمر رسید.
ترک گروژنی با این پیروزی ارزشمند مقابل تیم رده دومی زنیت ۲۴ امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه صعود کرد.
 لژیونری که حسرت کی‌روش را بیشتر کرد/ درخشش ایرانی‌ها در قاره سبز +عکس و فیلم
________________________________________
نروژ:
میوندالن:
میوندالن که سوشا مکانی را که بعد از مدتها به تیم ملی هم دعوت شده در اختیار دارد در پایان لیگ زیر گروه نروژ با کسب مجموع ۴۹ امتیاز با رتبه ششمی به کار خود در جدول رده بندی پایان داد.
البته این پایان کار یاران سوشا نخواهد بود. در لیگ زیر گروه لیگ نروژ اینطور طراحی شده که دو تیم اول این لیگ مستقیم به لیگ بالاتر صعود می‌کنند و از ۴ تیم بعدی تنها یک تیم به لیگ بالاتر صعود خواهد کرد.بدین ترتیب میوندالن این هفته باید در نیمه نهایی پلی‌آف لیگ به مصاف تیم سوم جدول می‌رفت که این دیدار میندالن با حضور سوشا مکانی در اولین دیدار خود در مرحله پلی آف لیگ دسته دوم نروژ به مصاف یرو تیم سوم جدول رده‌بندی رفت که این بازی نیمه تمام باقی ماند.

در این بازی یاران مکانی با نتیجه یک بر صفر و گلزنی هاگ‌استاد عقب بودند اما در نیمه دوم به دلیل شرایط بدی جوی این بازی نیمه تمام ماند.

یاران سوشا در صورت پیروزی در فینال فصل بعد در سطح اول فوتبال نروژ بازی خواهد کرد.
________________________________________
ترکیه:

آلانیا اسپور:
سجاد شهباززاده که امسال استقلال را ترک کرد و به تیم آلانیا اسپور ترکیه پیوست در هفته دهم سوپر لیگ ترکیه هم سکونشین بود. در این هفته آلانیا اسپور با پس از هفته‌ها ناکامی موفق شد در خانه خودش با نتیجه ۴ بر ۳ گازلاتن اسپور را از پیش رو بردارد و از منطقه سقوط فرار کند.

یاران شهباززاده با این پیروزی ۱۱ امتیازی شدند و به رده دوازدهم جدول هجده تیمی سوپر لیگ ترکیه صعود کردند.
________________________________________
آمریکا:تورنتو:
استیون (مهرداد) بیت‌آشور همراه با تورنتو پس از گذشت ۳۴ هفته از لیگ MLS با کسب ۵۳ امتیاز سوم شد و به پلی آف راه یافت.

تورنتو در دیدار رفت نیمه نهایی پلی‌آف MLS در ورزشگاه خانگی در حالی که بازی تا دقایق پایانی صفر – صفر دنبال می‌شد موفق شد با گل‌های دقیقه ۸۴ و ۹۲ با نتیجه ۲ بر صفر نیویورک سیتی را از پیش رو بردارد.
در دیدار برگشت هم تورنتو به پیروزی رسید اما این بار با این تفاوت که یاران بیت آشور ۵ بر صفر حریف خود را در هم کوبیدند و در مجموع دیدار رفت و برگشت ۷ بر صفر پیروز شدند.
در این بازی بیت آشور از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت اما در دقیقه ۶۵ تعویض شد.

تورنتو در دیدار فینال پلی‌آف MLS دو بازی رفت و برگشت در روزهای دوم و دهم آذرماه مقابل مونترال ایمپکت در پیش خواهد داشت.

________________________________________
قطر:

السد و الشحانیه:
در هفته ششم لیگ ستارگان قطر، السد که مرتضی پورعلی گنجی را در اختیار دارد در ورزشگاه خانگی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر یاران مهرداد پولادی(الشحانیه) را از پیش رو بردارد.

در این بازی هر دو ملی‌پوش ایرانی در تیم‌های خود حضوری ثابت و ۹۰ دقیقه‌ای داشتند.
السد با این پیروزی در پایان هفته ششم با ۱۴ امتیاز بعد از الجیش ۱۶ امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.
همچنین الشحانیه که مهرداد پولادی را در اختیار دارد با این شکست با ۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی ۱۴ تیمی لیگ ستارگان قطر قرار دارد.الاهلی:
الاهلی در هفته ششم لیگ ستارگان قطر در دیدار مقابل الریان در غیاب دو بازیکن ایرانی خود مغلوب شد.

مدیران الاهلی که پس از شکست این تیم در هفته پنجم موجبات اخراج لوکا بوناچیچ و حضور یوسف آدم به عنوان سرمربی را فراهم کردند در اولین هفته حضور این مربی بومی هم شکست خوردند.الاهلی در این بازی بیرون خانه ۲ بر یک شکست خورد و جالب اینکه هر ۳ گل بازی از روی نقطه پنالتی زده شد. تاباتا دو پنالتی برای الریان به ثمر رساند و عبدالله از روی نقطه پنالتی تک گل الاهلی را وارد دروازه حریف کرد.

الاهلی با این باخت با ۷ امتیاز هفتم است و الریان هم با ۱۲ امتیاز چهارم است.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=168572

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x