تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

گوینده زن ایرانی شبکه‌جم به تهران بازگشت+ عکس

  • کد خبر : 168440
  • 17 آبان 1395 - 9:52
گوینده زن ایرانی شبکه‌جم به تهران بازگشت+ عکس

بعد از هرمز سیرتی بازیگر پابه سن گذاشته که چند ماه بعد از حضور در ترکیه و همکاری با شبکه ماهواره ای جم به تهران بازگشت به تازگی سپیده توفیق گوینده زن این شبکه هم به تهران بازگشته است.

در بخش خبر اقتصادی این شبکه مشغول به همکاری بود. توفیق که از همکاران دفتر استانبول این شبکه بوده آن طور که خودش گفت به دلیل شرایط بد کاری و برخوردهایی که اخیرا در تبدیل وضعیت شغلی همکاران این شبکه پیش آمده به ایران بازگشته است.
توفیق البته در زمره آن بخش از همکاران این شبکه که در هفته های اخیر تبدیل وضعیت شدند نبوده است و اظهار داشت: فقط به خاطر برخوردهای غیرحرفه ای دست اندرکاران شبکه از همکاری استعفا دادم. آنها مایل به همکاری بودند اما شخصا فضایی غیرحرفه ای را حاکم بر محیط کار دیدم و ترجیح دادم همکاری ام را قطع کنم.

31

مدیر شبکه جم در دو هفته اخیر با نامه ای به مدیر دفتر آنتالیا از وی خواسته بود که وضعیت کاری تمامی همکاران این بخش از قراردادی به پروژه ای تغییر یابد و همین امر سبب ساز برخی نارضایتی ها شده بود.

البته که این مدیر کوشید با ساختن تیزرهایی که در آنها برخی از همکارانش درباره امتداد خوشی و خرمی در همکاری با جم سخن می گویند برخوردهای سفت و سختی مدیریتی را توجیه کند اما آنچه مشهود است اینکه امتداد این وضعیت با بازگشت برخی دیگر از همکاران وطنی این شبکه همراه باشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=168440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x