تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

عده ای با سخنرانی خود پا روی خط قرمزها می گذارند / امثال علی مطهری نباید به استان بیایند

  • کد خبر : 168014
  • 14 آبان 1395 - 16:47
عده ای با سخنرانی خود پا روی خط قرمزها می گذارند / امثال علی مطهری نباید به استان بیایند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با انتقاد شدید از سخنان مطهری در سمنان گفت: عده ای با اهانت به امام رضا(ع) و توهین به مقدسات مذهبی است پا روی خط قرمزهای نظام می گذارند.

 

به گزارش«کمال مهر»؛ سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت با انتقاد شدید از اظهار نظر علی مطهری در روزهای اخیر در دانشگاه سمنان گفت: افرادی(مطهری) که در استان برای سخنرانی حضور پیدا می کنند کارشان فقط وحدت شکنی است.

وی با تاکید براینکه این افراد می خواهند با صحبت های خود در بین مردم ایجاد تفرقه و اختلاف کنند، افزود: این رفتارها و حرکات سبب نگرانی روحانیت و خانواده شهدا و مردمی که در خط ولایت هستند، می شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه این افراد با سخنرانی خود گاهی وارد خط قرمزها می شوند، اظهار کرد: عده ای با حرفهایشان پا روی خط قرمز می گذارند که این برخلاف مسائل کشور است.

شاهچراغی با اشاره به اینکه این وحدت شکنی، خلاف شرع و عقل است، تصریح کرد: مردم نمی توانند این حرمت شکنی ها را تحمل کنند و از خود عکس العمل نشان می دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مطهری حرف هایی زده که در قوطی هیچ عطاری پیدا نمی شود، گفت: صحبت های اخیر این فرد درخصوص اینکه اگر حضرت رضا(ع) هم بود در کنسرت شرکت می کرد، اهانت به امام رضا(ع) و توهین به مقدسات مذهبی است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نباید به این مسائل بی تفاوت باشند، گفت: مسئولانی که در آن جلسه حضور داشتند باید به نشانه اعتراض جلسه را ترک می کردند نه اینکه سکوت کنند و بنشینند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید براینکه امیدواریم که این مسائل دیگر در استان تکرار نشود، اظهار کرد:  نباید دیگر مطهری ها به استان برگردند.

وی همچنین بیان کرد: اگر ورود این افراد تکرار شود با موضع عملی مردم روبرو خواهند شد و کسی نمی تواند آن را جمع کند که این برای نظام و استان خطر ناک است.

شاهچراغی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام  در استان سمنان در کشور نمونه است، اظهار کرد: در استان اختلاف وجود ندارد و باید این امتیاز را حفظ کرد چراکه برای بدست آورد این امتیازات زمان زیادی نیاز است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=168014

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x