تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

در کانال تلگرامی حامیان دولت یازدهم چه می گذرد؟ + تصاویر

  • کد خبر : 167710
  • 08 آبان 1395 - 19:42
در کانال تلگرامی حامیان دولت یازدهم چه می گذرد؟ + تصاویر

کانال تلگرامی حامیان دولت یازدهم در ابتدا به انتشار اخباری در حمایت از دولت یازدهم و انتقاد و هجمه به منتقدان دولت اقدام می‌کرد اما با گذشت زمان، گردانندگان این کانال رویه‌ای عجیب و بعضا شرم‌آور را برای جلب مخاطب و بالا بردن اعضای کانال انتخاب کردند.

به گزارش «کمال مهر»؛ کانال تلگرامی حامیان دولت یازدهم در ابتدا به انتشار اخباری در حمایت از دولت یازدهم و انتقاد و هجمه به منتقدان دولت اقدام می‌کرد اما با گذشت زمان، گردانندگان این کانال رویه‌ای عجیب و بعضا شرم‌آور را برای جلب مخاطب و بالا بردن اعضای کانال انتخاب کردند.

در ابتدا آنها با دستاویز قرار دادن توجه مردم به اخبار زرد مربوط به هنرمندان و بازیگران، اخبار و پست‌های مربوط به بازیگران را با عناوینی اینچنینی منتشر کرد: «واکنش تند و بی‌شرمانه سحر قریشی به شوخی جنسی مجری معروف با خودش»، «خواستگاری رسمی یک دختر از محمدرضا گلزار در ملاءعام»، «حرکت زشت مجرزی زن در طرز نشستن روبروی رئیس جمهور اسکاتلند برای تحریک وی» (با انتشار عکس).

این کانال اما در ادامه گویا استفاده ابزاری از بازیگران را کافی ندانسته و با انتشار مطالبی از خاندان پهلوی به جلب مخاطب روی می‌اورد. این کانال در این بخش از اخبار خود به انتشار مطالبی درباره آخرین لحظات حضور شاه فقید !!! در ایران از زبان اشرف پهلوی روی می‌آورد.یا در مطلبی دیگر، متنی را منتشر و ادعا می‌کند که وصیتنامه ثریا همسر محمدرضا شاه است.

بعد از گریز کانال حامیان دولت یازدهم به فیلم‌فارسی‌ها و تبلیغ ارائه کامل و بدون سانسور این فیلم‌ها، از کاربران زیر ۱۸ سال خود می‌خواهد برخی از فیلم‌ها را مشاهده نکنند زیرا در فیلم‌ها و کلیپ‌ها معرفی شده توسط کانال حامیان دولت، تعرض معلم دینی به دختربچه  یا تعرض وحشیانه معلم به دانش آموز نمایش داده می‌شود و در آخر اعلام می‌کند که ببینید این ملاها چگونه یک انسان بی‌گناه را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

اما گردانندگان این کانال که گویا نمی‌توانستند خودشان مستقیم برخی خطوط قرمز را زیرپا بگذارند، با انتشار تصویری مستهجن، مخاطبان را به پیگیری کانالی دیگر تشویق می‌کنند هرچند با تأکید بر اینکه « این کانال به درد عوام نمی خورد» اعلام می‌کند که اصراری برای عضویت در این کانال نیست!

اما مطالبی که در کانال پیشنهاد شده توسط حامیان دولت منتشر می‌شود کدام خطوط قرمز را درنوردید که حامیان دولت خودشان نتوانستند یا نخواستند آنها را منتشر کنند.

توهین به روحانیت، انتساب اخبار دروغ به مسئولان، توهین به مقام معظم رهبری و امام خمینی، نفی و تحقیر اعتقادات دینی، انتشار ادعاهایی درباره نظام جمهوری اسلامی ایران که حتی مجامع ضدانقلاب هم مدعی آن نشدند.
از دولتی که بر کوس آزادی‌ شبکه های اجتماعی می‌کوبد و نشان داده که اعتقادی به کنترل این شبکه‌ها و یا بومی سازی آنها برای همسو کردن با فرهنگ کشور ندارد، بعید نیست که کانال حامیانی بیرون آید که اینچنین رفتار کند.

در ذیل برخی از تصاویر و اخبار منتشرشده در کانال حامیان دولت یازدهم و کانال پیشنهادشده توسط آن را می‌بینید.

 

 تصاویر دیگری از مطالب منتشر شده در این کانال در اختیار دانا قرار دارد که با توجه به محتوای غیراخلاقی آن از انتشار آن معذوریم.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=167710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x