تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

پروژه قطار شهری هشتگرد ـ قزوین کلید خورد

  • کد خبر : 16767
  • 05 بهمن 1392 - 17:55
پروژه قطار شهری هشتگرد ـ قزوین کلید خورد

معاون امور عمرانی استاندار البرز گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پروژه قطار شهری هشتگرد – قزوین ایجاد می‌شود.

به گزارش کمال مهر ، مجید سریزدی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه اعضای جدید و قدیم شورای اسلامی استان اظهار کرد: توسعه عمران شهری از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود لذا با تدابیر انجام شده و طی سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی کلید پروژه خط قطار شهری هشتگرد ـ قزوین زده شده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید برای این استان انجام داد توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است چرا که نرخ روزافزون جمعیت می‌طلبد که این مهم نیز با رشد و توسعه همراه شود.

این مسئول با بیان اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از مطالبات مردم در این استان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: استان تازه‌تأسیس البرز نیازمند نگاه ویژه است تا بتواند در انواع خدمات به استانداردهای لازم دست پیدا کند.

سریزدی با اشاره به اینکه استان البرز استعدادها و توانایی‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف دارد، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری صحیح از این منابع می‌توانیم مسیر توسعه و پیشرفت در استان را به نحو مطلوبی طی کنیم.

معاون استاندار البرز به بحران کم‌آبی اشاره کرد و ادامه داد: احداث سدهای کوچک زمینه‌سازی برای جلوگیری از بحران کم‌آبی خواهد بود که این مهم نیز باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

سریزدی رشد و توسعه همه‌جانبه استان را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: این مهم با حضور سرمایه‌گذاران محقق می‌شود لذا باید بسترهای حضور این افراد را در استان تسهیل کرده و مشکلات سرمایه‌گذاری را در البرز برطرف کنیم.

معاون استاندار البرز اضافه کرد: جذب جمعیت کرج به شهرستان‌ها می‌تواند زمینه‌ای برای توسعه شهرستان‌های استان نیز باشد.

سریزدی گفت: در برنامه‌ای جامع باید مسیرهای نفوذ جمعیت از کرج به شهرستان‌ها هموار شود تا از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در هر شهرستان بهره‌مند شویم.

در این مراسم ۵ عضو به عنوان نماینده شورای استان معرفی شدند که ۳ عضو به شورای عالی استان‌ها راه پیدا خواهند کرد.

 

 

 

 

خبرگزاری فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x