تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ناپدری ستایش در مخفیگاهش به دام افتاد

  • کد خبر : 167494
  • 08 آبان 1395 - 1:33
ناپدری ستایش در مخفیگاهش به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: ناپدری ستایش – کودک سه ساله رفسنجانی در مخفیگاهش به دام افتاد.

به گزارش«کمال مهر»؛سرهنگ رضا خلیلی نژاد جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در رابطه با آخرین وضعیت پرونده ستایش کودک سه ساله اظهار داشت: این پرونده از جمله پرونده هایی بود که ارسال گزارش آن از طریق اورژانس اجتماعی باعث تاثر و ناراحتی هر شنونده ای شد که مادر و ناپدری بی رحم با گرفتار کردن خود در دام اعتیاد آن هم شیشه اینگونه کودک معصوم را مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار دهند و از داد و فریادش لذت ببرند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: با ارسال گزارش و کسب دستور قضایی با ورود به منزل، ستایش که در شرایط بسیار بدی نگهداری می شد به بیمارستان منتقل و مادر وی که فرزند دیگری را که ۸ ماه باردار بود، دستگیر کردند اما ناپدری ستایش که متهم اصلی پرونده بود با اطلاع از موضوع، متواری شد.
وی گفت: منزل این ناپدری به طور نامحسوس زیر نظر پلیس بود و با کار اطلاعاتی و با تلاش همکارانم در پلیس اطلاعات که با حساسیت، دستگیری متهم اصلی را در دستور کار قرار دادند خوشبختانه عصر دیروز (پنجشنبه) در مخفیگاهش به دام افتاد تا به سزای عمل خود برسد.
متخصص اطفال دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در حال حاضر ستایش در بیمارستان بستری است و از لحاظ روحی حال وی مساعد شده زیرا حمایت های مردمی و عیادت هایی که از سوی مردم صورت می گیرد بر روحیه وی تاثیرگذار بوده است.
 ناهید مسعود پور بیان کرد: با آوردن این کودک زجر کشیده به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان، درمان ها و مراقبت ها انجام شد و این کودک شکستگی های متعددی در دست و پا داشت که این شکستگی ها تازه نیستند و از دو تا سه هفته گذشته هستند که خود به خود در حال جوش هستند و هیچ عمل جراحی بر روی وی انجام نمی شود و فقط پای وی گچ گیری شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ستایش دارای شکستگی جمجمه، هماتوم، خونریزی مغزی خفیف و خونریزی زیر پوستی، سوختگی های زیاد، تغذیه نامناسب و کمبود شدید پروتئین بود که با مراقبت های لازم در این بیمارستان روز به روز حال وی بهبود یافته و در حال حاضر از لحاظ جسمی و هم روحی از وضعیت مناسبی برخوردار است.
متخصص اطفال گفت: ستایش چند روزی در این بیمارستان بستری خواهد بود تا کمبود پروتئین بدن وی با مکمل های غذایی جبران شود سپس به بهزیستی تحویل داده می شود.
وی افزود: با توجه به عدم صلاحیت والدین این کودک، بهزیستی وی را به والدینش تحویل نخواهد داد و تا زمانی که خانواده قابل اعتماد سرپرستی ستایش را قبول کنند این کودک توسط بهزیستی نگهداری خواهد شد.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=167494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x