تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بهترین میان وعده ها برای کاهش وزن

  • کد خبر : 167354
  • 06 آبان 1395 - 10:54
بهترین میان وعده ها برای کاهش وزن

یک متخصص تغذیه گفت: هیچ میان وعده ای صددرصد باعث لاغری افراد نمی شود و برای کاهش وزن باید کالری های مصرفی خود را کم کنید.

   «کمال مهر»؛ محمدرضا وفا متخصص تغذیه با اشاره به تاثیر کالری دریافتی بدن در لاغری گفت: برای کاهش وزن باید مصرف کالری دریافتی از طریق خوراکی و آشامیدنی ها از مقداری که بدنمان به آن نیاز دارد، کمتر شود.
وی درباره بهترین زمان مواد غذایی برای استفاده در میان وعده اظهار داشت: بهترین میان وعده برای کاهش وزن، انواع سبزیجات و میوه جات تازه فصلی است که باعث احساس سیری در افراد می شود و خانواده ها باید کودکان و نوجوانان چاقشان را به مصرف این مواد عادت دهند.
این متخصص تغذیه با بیان اینکه انتخاب خوراکی هایی مانند کیک، شکلات و بیسکوییت که کالری بسیار بالایی دارند به عنوان میان وعده مناسب نیست، تصریح کرد: بعضی از والدین خوراکی های شیرین و سردی مانند کیک و بیسکوییت که از آرد و روغن و ساندیس که ققط از آب و شکر تشکیل شده است را به عنوان میان وعده در مدرسه و یا اوقات فراغت دانش آموزان انتخاب می کنند که اصلا مناسب نیست زیرا شکر و روغن موجود در آن ها باعث افزایش وزن می شود.
وی با بیان اینکه هیچ میان وعده ای صددرصد باعث لاغری نمی شود، عنوان کرد: تمامی مواد غذایی و نوشیدنی های مصرفی دارای کالری هستند و تنها ماده ای که کالری ندارد آب است که برای کاهش وزن باید کالری مصرفی خود را کاهش دهید.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=167354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x