تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

هر دم از باغ برجام “سیب و گلابی ” می رسد!

  • کد خبر : 166950
  • 03 آبان 1395 - 15:02
هر دم از باغ برجام “سیب و گلابی ” می رسد!

رئیس جمهور محترم در جمع مردم اراک گفت:با برداشته شدن تحریم ها در باغ به روی مردم باز شده و یک عده دم در باغ آمده و می گویند که سیب و گلابی ها کجاست؟!

 

به گزارش«کمال مهر»؛؛ محمد علی باقری مدیر مسئول پایگاه انقلاب نیوز در رابطه با سخنان ایراد شده توسط رئیس جمهور با انتشار یادداشتی در این رابطه نوشت : دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در جمع مردم اراک اعلام کرد که با برداشته شدن تحریم ها در باغ به روی مردم باز شده و یک عده دم در باغ آمده و می گویند که سیب و گلابی ها کجاست؟!

این باغی که جناب رئیس جمهور از آن صحبت می کند چرا باید درش به روی بیگانگان باز باشد تا هر وقت خواستند درختی را قطع کنند و وابستگی به خودشان ایجاد کنند و هر درختی را خواستند آلوده به آفت کنند و هر درختی که برایشان سود و منفعتی ندارد و خشک شده و بی ثمر است به مردم ایران اجازه برداشت بدهند؟
دولت محترم اعتدال گرا شما چرا قبول کردید که اختیار ثمره و حاصل میوه درختان که دسترنج هزاران باغبان است در اختیار بیگانگان باشد و از ثمره و میوه دهی هزاران تن بی بهره باشیم و برای چند کیلو میوه همچون گلابی و سیب دستمان جلوی اجانب دراز باشد؟
تعداد درختان میوه با ثمر و ارزشمند کشورمان و نوع و اطلاعات مربوط به آنها جز محرمانه های کشور به شمار می روند، چرا و با چه مجوزی ، اجازه بازرسی به دشمنان قسم خورده نظام را داده اید تا بیایند و هر اطلاعاتی که می خواهند بدزدند و ببرند و به موقع نیاز کشورمان به میوه های باغمان دستان ما جلوی آنها دراز باشد تا اگر دوست داشتند و میل شان بود چند کیلویی مرهمت بفرمایند و به ما بدهند؟
با اجرای قراردادهای محرمانه چرا میوه های خوب و ارزشمند باغمان را به خارجی ها می دهید و اجازه نمی دهید که مردم خودمان از این میوه های ارزشمند سهم و روزی داشته باشند و محصولات ارزشمندان به دست خارجی ها بیفتد و آنها حاصل دسترنج ها و مشقت ها و سختی های ما را ببرند.
با واردات بی رویه سیب و گلابی از خارج از کشور چرا تیشه به ریشه تولیدات داخلی می زنید تا باغبان و کارگر ایرانی دلشان خون باشد و اشک در چشم داشته باشند و خون بگریند که ورشکسته شده و برای این که چند آقا زاده و دلال از جیب مردم جیب هایشان که هرگز پر نمی شود مجوز واردات بی رویه محصولاتی که مشابه داخلی دارند حتی با کیفیت تر از محصول خارجی را صادر می کنید؟

محمد علی باقری

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=166950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x