تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دولت با استعفای فانی از پاسخگویی فرار کرد/مجلس کمیته مبارزه با فساد مالی تشکیل داده است

  • کد خبر : 166677
  • 02 آبان 1395 - 1:09
دولت با استعفای فانی از پاسخگویی فرار کرد/مجلس کمیته مبارزه با فساد مالی تشکیل داده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس در خصوص فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان حساسیت های خود را دارد گفت:در جلسه رای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش پاسخگویی به مباحث مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان را از دولت درخواست می کنند.

 

به گزارش «کمال مهر»؛؛ علی اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اراک امروز؛در خصوص فساد اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تعدادی از نمایندگان خصوصا بنده از چندماه قبل در خصوص مشکلات و فسادهای صندوق فرهنگیان تذکراتی را به وزیر آموزش و پرورش داده بودیم.

در تغییر مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان مسامحه شد

کریمی اظهار کرد: در این خصوص اعلام شده بود که مدیریتی که در صندوق ذخیره فرهنگیان فعالیت دارد ناسالم است و باید هر چه زودتر تغییر کند که در این خصوص مسامحه شد.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش در آخرین روز فعالیت خود حکم مدیریت جدید را امضا کردند که باید این اقدام زودتر صورت می گرفت.

دولت فرصت تبیین فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان را از مجلس گرفت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به برکناری وزیر آموزش و پرورش توسط دولت اشاره کرد و گفت: دولت با برکناری وزیر آموزش و پرورش نگذاشت این موضوع در مجلس شورای اسلامی باز شود.

وی ادامه داد: جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش فرصت مناسبی برای بیان مشکلات و مسائل فرهنگیان و روشن شدن فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان بود که دولت این فرصت را از نماینده های مجلس گرفت.

وی ادامه داد:مجلس به منظور بررسی فساد اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان طرح تحقیق و تفحص از صندوق را تهیه و در این زمینه کمیته ای را تشکیل داده و در مجلس هم تصویب شده است و به زودی کار خود را آغاز می کند.

کریمی با بیان اینکه نمایندگان در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان حساسیت های خود را دارند بیان کرد: البته نمایندگان در جلسه رای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش پاسخگویی به مباحث مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان را از دولت درخواست می کنند.

دولت گزینه پیشنهادی خود را به دور از مسائل سیاسی معرفی کند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه کشور است بیان کرد: دولت به دور از مسائل سیاسی و جناحی گزینه پیشنهادی را برای وزیر آموزش و پرورش معرفی کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=166677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x