تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

دسته گل جدید رضا میرکریمی؛ حمایت از «محلل» با حضور گلشیفته فراهانی!

  • کد خبر : 166587
  • 01 آبان 1395 - 16:13
دسته گل جدید رضا میرکریمی؛ حمایت از «محلل» با حضور گلشیفته فراهانی!

آقای میرکریمی و جشنواره تحت نفوذش می‌خواهند از ساخته شدن یک فیلم مبتذل با عنوان محلل که گلشیفته فراهانی در آن ایفای نقش می‌کند حمایت نماید.

«کمال مهر»؛جشنواره جهانی فیلم فجر نزدیک به دوس ال است که از پیکره اصلی جشنواره فیلم فجر جدا شده است و با عنوان جشنواره جهانی فجر در اردیبهشت ماه به صورت مستقل برگزار می شود. دبیر این جشنواره سید رضا میرکریمی است که دو هفته پیش با یار غارش  کمال تبریزی (کراواتی) در جشنواره فیلم بوسان حاضر شده بود.  حالا آقای میرکریمی و جشنواره تحت نفوذش می خواهند از ساخته شدن یک فیلم مبتذل با عنوان محلل که گلشیفته فراهانی در آن ایفای نقش می کند حمایت نماید.

روابط عمومی جشنواره جهانی فجر اعلام کرد از آنجا که سیاست تازه این جشنواره، همکاری نزدیک با جشنواره های منطقه و حمایت از آن ها است، این دوره از جشنواره «دیدار» تاجیکستان با حمایت سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می شود.

حال جای این پرسش باقی است که این جشنواره با حضور پرتعداد فیلم ها و سینماگران ایرانی، در نتیجه حمایت جشنواره جهانی فجر چه دستاوردی برای سینمای ایران و یا جهان در پی خواهد داشت؟

دست گل جدید رضا میرکریمی؛ساخت محلل با حضور گلشیفته فراهانی!!!
این پرسش در حالی پاسخ روشنی ندارد که روز گذشته بی بی سی فارسی در گزارشی ویژه به این جشنواره و دستاوردهای آن پرداخته است. در این گزارش آمده جشنواره فیلم «دیدار» تاجیکستان که به یاد فیلمساز درگذشته تاجیک «بختیار خدانظر اف» برگزار گردیده قرار است منجر به تولید یک فیلم از فیلمنامه های بر زمین مانده وی گردد.

بنا بر گزارش سینماپرس این فیلم که «محلا» نام دارد قرار است با بازی گلشیفته فراهانی در نقش اول آن ساخته شود و داستان زنی است که در زندگی همه چیز دارد جز بچه! شوهر این زن پس از طلاق می خواهد دوباره با او ازدواج کند ولی با شرط پدر دختر مواجه می شود که او اول باید حلاله شود! یعنی ابتدا به عقد کس دیگری در آید و سپس با او ازدواج کند. در گزارش بی بی سی فارسی این فیلم که یادآور فیلم «محلل» نصرت کریمی در قبل از انقلاب است به عنوان تولید جهانی مشترک کشور تاجیکستان و از دستاوردهای جشنواره «دیدار» عنوان گردیده است. فیلم «محلل» در قبل از انقلاب تنها فیلمی بود که توسط آیت الله مطهری به صورت عمومی محکوم شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=166587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x