تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

پیوستن به جامعه جهانی مانند ادوار گذشته وابستگی ما را به دنبال خواهد داشت/هیچگاه با استکبار کنار نمی‌آییم

  • کد خبر : 166396
  • 30 مهر 1395 - 18:40
پیوستن به جامعه جهانی مانند ادوار گذشته وابستگی ما را به دنبال خواهد داشت/هیچگاه با استکبار کنار نمی‌آییم

امام جمعه موقت تهران گفت: پیوستن به جامعه جهانی یعنی مانند ادوار گذشته دوباره به آنها وابسته شویم اما ما با دنیا ارتباط داریم و آنها را کنار می‌زنیم تا خودمان بزرگ شویم، نه اینکه زیر سایه آنها باشیم.

به گزارش گروه سیاسی«کمال مهر»؛،حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ما هیچگاه با استکبار کنار نمی‌آییم و همه شاهد بودند که ملت ایران ده سال تحریم را تحمل کرد اما برخی حرف‌های جدید باعث شد تا افکار ملت منحرف شود در غیر اینصورت خط ما و راه انقلاب همان راه و خط قیام امام حسین(ع) است.

امام جمعه موقت تهران افزود: امروزه به برکت قیام امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی خطی مشی مشخص شده و هر کس در مقابل این خط مشی بایستد حرمله زمان است.

وی درباره جنایات آل سعود تصریح کرد: آل سعود همان آل حرب زمان گذشته است که آنها در گذشته کودک‌کشی می‌کردند و این‌ها نیز امروزه همین کار را می‌کنند، ما جنایتکار بزرگ را آمریکای خبیث می‌دانیم و عربستان و اسرائیل کودک‌کش تجلی خباثت‌های آمریکا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی ادامه داد : انقلاب اسلامی ما ادامه راه کربلای امام حسین(ع) است و مقام معظم رهبری پرچمدار این قیام هستند و در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند تا به لطف خدا پرچم را بدست صاحب اصلی‌شان برسانند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پیام‌های انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد: انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به هدف اصلی انقلاب که نه غربی و نه شرقی بود و همچنین به نتیجه رساندن واژه “ما می‌توانیم” جامه عمل پوشاندند اما امروزه برخی‌ها باز بحث پیوستن به جامعه جهانی را شروع کردند.

وی ادامه داد: برخی‌ها فکر می‌کنند که نمی‌شود قدرت آمریکا را نادیده گرفت و زنده بود، باید به آنها گفت که خودتان زنده نیستید چون این‌گونه می‌اندیشید آنها اگر باور انقلابی داشتند مانند امام راحل(ره) می‌گفتند که آمریکا باید زیر پا له شود.

امام جمعه موقت تهران افزود: پیوستن به جامعه جهانی یعنی مانند ادوار گذشته دوباره به آنها وابسته شویم البته آنها می‌خواهند کاری کنند تا ملت مرده به نظر بیاید و جمهوری اسلامی ایران این را هیچگاه نمی‌پسندد، ما با دنیا ارتباط خود را داریم و آنها را کنار می‌زنیم تا خودمان بزرگ و ابر قدرت شویم و نه اینکه زیر سایه آنها باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به چشم برهم نهادن مدعیان حقوق بشر درباره جنایت‌های آل سعود بیان داشت: این جنایت‌های جنگی پیش چشمان مدعیان دروغین حقوق بشر انجام می‌شود و آنها سخنی نمی‌گویند چرا که زمانیکه رژیم آل سعود به عنوان تروریست معرفی شد این مدعیان دروغین از آل سعود باج خواهی کردند و حرف خود را پس گرفتند که این بالاترین رسوایی برای آنها است ما هیچگاه نباید به آنها امید داشته باشیم و باید خط پیشرفت خودمان را پیش به جلو ببریم.

وی درباره رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش نیز افزود: رزمایش نیروی هوایی نقطه عطفی بود تا این نیرو بیش از پیش اقتدار خود را در کشور نشان دهد و در جهان بدرخشد و مردم را نیز امیدوارتر کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین در بخش پایانی سخنانش با تسلیت دومین سالگرد درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی خاطر نشان کرد: مردم آیت‌الله مهدوی کنی را برای خود حجت می‌دانستند و وی مانند عمار امیرالمومنین یار کشور و جمهوری اسلامی بود.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=166396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x