تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

سرمربی مشهور ایران در مهمانی مختلط

  • کد خبر : 166368
  • 29 مهر 1395 - 16:23

بعد از حضور نیروی انتظامی در محل مهمانی، سرمربی مطرح فوتبال ایران توانست به کمک حاضران از معرکه فرار کند.

 

حاشیه فوتبالی‌ها و مهمانی‌های عجیب آنها تمامی ندارد و در اتفاقی عجیب مهمانی یکی از مالکان تیم‌های فوتبالی حاشیه زیادی را ایجاد کرد. در این مهمانی که به میزبانی مالک یکی از تیم‌های مطرح لیگ یکی و پیش از آغاز ماه محرم برگزار شد، حضور نیروی انتظامی باعث به وجود آمدن اتفاقات عجیبی شد.
این شخص که ارتباط او با سرمربی مطرح فوتبال ایران در سال‌های اخیر و کمک‌های او به تیم این سرمربی نام او را بر سر زبان‌ها انداخته است، در این مهمانی میزبان این سرمربی مطرح نیز بود. مهمانی که این بار با حضور نیروی انتظامی ختم به خیر نشد و بعد از حضور پلیس در محل، مهمانی آنها نیمه تمام ماند.
بعد از حضور نیروی انتظامی در محل مهمانی، سرمربی مطرح فوتبال ایران توانست به کمک حاضران در محل از معرکه فرار کند تا نامی از او در میان لیست مهمانان این مجلس به چشم نخورد.
نکته جالب اینجاست که این سرمربی مطرح فوتبال ایران که در این مهمانی مختلط و نامناسب حضور داشته، توانسته از رسانه‌ای شدن این خبر جلوگیری کند ولی اتفاقی که افتاده البته برای بسیاری از همراهان او گران تمام شده است و باید برای حضور در این مهمانی پاسخگوی مراجع ذی‌صلاح باشند.

منبع: سیمرغ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=166368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x