تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اقدام عجیب یک فدراسیون در ایران/ تمرین مختلط پسران و دختران ملی‌پوش!

  • کد خبر : 166331
  • 29 مهر 1395 - 15:56

 فریبا محمدیان در خصوص تخلف اسکیت‌‌بازان تیم ملی سرعت کشورمان اظهار کرد: متاسفانه صبح امروز در یکی از خبرگزاری‌ها تصاویری از اردوی تمرینی ملی‌پوشان اسکیت سرعت مشاهده کردم، مبنی بر اینکه تیم ملی اسکیت سرعت آقایان و بانوان در کنار هم با یکدیگر به تمرین پرداختند از آنجا که ما مربی زن در رشته سرعت در حد بین المللی نداریم و با شرایط بد اقتصادی نتوانستیم این امر را محقق کنیم از یکی از مربیان با تجربه فدراسیون جهانی دعوت کرده‌ایم تا به ایران سفر کند.

 

 

«کمال مهر»؛  وی افزود: تیم ملی اسکیت سرعت در آکادمی اسکیت مجموع ورزشی آزادی در دو پیست ۲۰۰ و ۴۰۰متر به طور مجزا به تمرین می‌پردازند با تحقیقاتی که انجام دادم مطلع شدم برای تبادل گام‌ها با رعایت کامل موازین شرعی اسکیت بازان دختر و پسر دور آخر مرحله تمرین خود را به صورتی که پسران در جلو صف و دختران در انتهای صف ایستادند، به تمرین پرداختند.

 

محمدیان خاطر نشان کرد: از سوی دیگر علاوه بر تمرینات عملی دوره‌های تئوری نیز با این مربی برگزار کردیم. دوره‌های آموزشی اسکیت سرعت نیز مانند کلاس‌های دانشگاهی به صورت مختلط با رعایت تمام موازین و اصول شرعی برگزار شد.

 

رئیس فدراسیون اسکیت در ادامه گفت: بدون تردید من از این مسئله متأثر شدم و برخورد انضباطی خواهم کرد و تصاویر منتشر شده در آن خبرگزاری را تکذیب می‌کنم چرا که با گزارش همکارانم در فدراسیون که در محل تمرینات حضور داشتند این مسئله دروغ محض است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=166331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x