تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

الجزایر به جمع تحریم کنندگان حج عمره پیوست

  • کد خبر : 166239
  • 29 مهر 1395 - 10:00
الجزایر به جمع تحریم کنندگان حج عمره پیوست

رسانه های الجزایری اعلام کردند آژانس های گردشگری و مسافرتی این کشور، مناسک حج عمره امسال را تحریم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛ به نقل از روزنامه الجزایری « الخبر »، آژانس های گردشگری و مسافرتی الجزایر اعلام کردند در صورتی که عربستان قانون جدید دریافت عوارض را که برای شرکت کنندگان در مناسک حج عمره تصویب کرده است لغو نکند، حج عمره امسال را تحریم می کنند.

این آژانس ها اعلام کردند هزینه های مربوط به حج عمره امسال به حدی افزایش یافته که مردم این کشور دیگر از عهده پرداخت آن بر نمی آیند.

این روزنامه به نقل از یک مقام مسئول در اتحادیه آژانس های گردشگری و مسافرتی الجزایر گفت: تصمیم مقامات سعودی به افزایش عوارض شرکت در حج عمره باعث شد این آژانس ها حج عمره را تحریم کنند.

این مسئول افزود: تقاضا برای حج عمره امسال در الجزایر ۷۰ درصد کاهش یافته و این کم استقبالی ، آژانس های مسافرتی را برای نام نویسی ترغیب نخواهد کرد.

وی اظهار داشت روند امضای قرار داد با شرکای سعودی و تعیین قیمت و ثبت نام به حال تعلیق درآمده و همه منتظر تصمیمات جدید مراکز و سازمان های ذیربط سعودی هستند.

مقامات سعودی پیشتر اعلام کرده بودند تصمیم دارند عوارض جدیدی را برای صدور روادید حج تمتع و عمره به میزان ۲۰۰۰ ریال سعودی «معادل ۱۰۰ هزار دینار الجزایر » دریافت کنند و این تصمیم باعث می شود هزینه رفتن به حج عمره برای مردم الجزایر تا ۳۵ درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=166239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x