تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

تک تیراندازان دشمن را در این عصر دست کم نگیریم

  • کد خبر : 166053
  • 28 مهر 1395 - 8:33
تک تیراندازان دشمن را در این عصر دست کم نگیریم

عزت الله ضرغامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هدف قرار دادن نیروهای ولایی در فضای واقعی و مجازی گفت.

به گزارش «کمال مهر»؛ سید عزت الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از مورد هدف قرار دادن نیروهای ولایی و انقلابی و خدمتگزاران نظام توسط عده ای از افراد خبر داد و عنوان کرد اوائل انقلاب، منافقین و گروهک‌ها با ترور فیزیکی؛ آدم‌ها را حذف می‌کردند و امروز فضای مجازی مسئولیت ترور و حذف را، به نوع دیگری برعهده گرفته است.

ضرغامی نوشت:

“تیرانداز!فیلم سینمایی تیرانداز (shooter) از فیلم‌های مورد علاقه من است. قهرمان فیلم که مورد بی‌‌مهری حاکمیت آمریکایی قرار گرفته و قرار بر حذف آن است؛ از توانمندی خود در تک تیراندازی استفاده کرده و ضد قهرمانان را مجازات می‌کند. در واقع آن مهارتی که روزی در اختیار سیاست‌های آمریکایی بود؛ به دلیل افراط در رفتارهای غیرانسانی در مقابل آنان قرار می‌گیرد.
(مشابه پست فرانکشتین)
پی نوشت:به نظر می‌رسد در جامعه امروز ایران؛ تک تیراندازان، یکی یکی نیروهای انقلاب و خدمتگزاران ولائی را هدف قرار می‌دهند.
اوائل انقلاب، منافقین و گروهک‌ها با ترور فیزیکی؛ آدم‌ها را حذف می‌کردند و امروز فضای مجازی مسئولیت ترور و حذف را، به نوع دیگری برعهده گرفته است.
متأسفانه برخی مواقع دستگاه‌های نظارتی کشور هم به دلیل بی‌توجهی به نقشه جامع دشمن! به نوعی در پازل آنان قرار گرفته و با رفتارهای ناشیانه‌ی رسانه‌ای و قبل از قطعیت نظر محاکم قضائی، اقدامات مشابه انجام داده و یا زمینه را برای سوء استفاده بازیگران این عرصه فراهم می‌کنند.
معتقدم با تخلفات قطعی مدیران کشور باید با سرعت و قاطعیت برخورد شود. ولی اشتباهات اجتناب‌ناپذیر حقوقی که در هر دوره‌ای اتفاق می‌افتد با سوءاستفاده‌های شخصی و جناحی هم‌وزن تلقی نشود.تک تیراندازان دشمن را در این عصر دست کم نگیریم.
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=166053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x