تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تصویری زیر خاکی از کلاه قرمزی

  • کد خبر : 166047
  • 28 مهر 1395 - 8:31

خسرو احمدی یکی از بازیگران مجموعه کلاه قرمزی در صفحه اینستاگرامش عکسی دیده نشده از این مجموعه پر طرفدار تلویزیونی را منتشر کرد.

به گزارش«کمال مهر»؛ کلاه‌قرمزی نام شخصیت عروسکی ایرانی است که توسط ایرج طهماسب و حمید جِبِلّی خلق شده‌است. فیلم‌های ساخته‌شده براساس این شخصیت از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است.

 کلاه‌قرمزی با بیش از دو دهه فعالیت در عرصهٔ سینما و تلویزیون، از یک عروسک به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل شد که توانست مخاطبان بسیاری در بین نسل‌های گوناگون به‌ویژه متولدین دههٔ ۱۳۶۰بیابد.
خسرو احمدی به عنوان یکی از بازیگران این مجموعه محبوب تلویزیونی ویژه کودکان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش عکسی خاطره انگیزی از پشت صحنه این مجموعه منتشر کرد.
احمدی نوشت:”با این عکس کلی ازخاطرات من وشما زنده میشه فیلم کلاه قرمزی وپسر خاله چقدر ادمهای نازنینی تو این عکس هستند.یادش بخیر.”

گفتنی است؛این شخصیت عروسکی اولین بار در مجموعه‌ای تلویزیونی به نام جغجغه و فرفره ظاهر شد که در ابتدای دههٔ ۱۳۷۰ پخش می‌شد و سپس در سه فیلم سینمایی کلاه‌قرمزی و پسرخاله ، کلاه‌قرمزی و سروناز ) و کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه  بازی کرد.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=166047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x