تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

درگیری لفظی لاریجانی و کواکبیان برای نامه‌نگاری با رهبری + فیلم

  • کد خبر : 165940
  • 27 مهر 1395 - 16:44
درگیری لفظی لاریجانی و کواکبیان برای نامه‌نگاری با رهبری + فیلم

در جلسه علنی امروز مجلس بین علی لاریجانی و مصطفی کواکبیان برای نوشتن نامه به رهبری انقلاب درگیری لفظی رخ داد.

به گزارش «کمال مهر»؛ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری آیین‌نامه‌ای نسبت به ارسال نامه رئیس مجلس به مقام معظم رهبری درباره لایحه برنامه ششم توسعه انتقاد کرد و اظهار داشت: آقای لاریجانی! شما بر چه اساسی درباره لایحه برنامه ششم به رهبر معظم انقلاب نامه نوشته‌اید؟! چرا شما از طرف مجلس به رهبر انقلاب نامه ارسال کرده‌اید.
در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر کواکبیان گفت: از این به بعد زمانی که می‌خواهم نامه بنویسم به دفترم اعلام می‌کنم قبل از نامه نوشتن، به امضای پروفسور کواکبیان برسد!! بنده برای اینکه مشکل شما را حل کنم این کار را انجام دادم , نه از طرف مجلس بلکه از طرف رئیس مجلس شورای اسلامی به رهبر انقلاب نامه نوشتم.
کواکبیان در پاسخ به لاریجانی گفت: خب اجازه می‌دادید مصوبات مجلس به شورای نگهبان می‌رفت و اگر شورا مجدداض ایرادی وارد می‌کرد، آن را به مجمع تشخیص ارسال می‌کردید.
لاریجانی در پاسخ به کواکبیان توضیح دد: آقای کواکبیان! تفسیر شورای نگهبان این است که اگر ایراد اصل ۷۵ قانون اساسی در مصوبه‌ای وجود داشت، امکان ارجاع آن مصوبه به مجمع تشخیص وجود ندارد، در این شرایط ما چه کاری باید انجام می‌دادیم؟!
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x