تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

نوزادی که به جای خون در رگ هایش آب جاری است !

  • کد خبر : 165894
  • 27 مهر 1395 - 11:09
نوزادی که به جای خون در رگ هایش آب جاری است !

این نوزاد که «فرانکی موریسون» نام دارد، هنگامی که متولد شد، تنها به اندازه دو قاشق غذاخوری در بدنش خون داشت

به گزارش«کمال مهر»؛ این نوزاد که «فرانکی موریسون» نام دارد، هنگامی که متولد شد، تنها به اندازه دو قاشق غذاخوری در بدنش خون داشت – یعنی هفت مرتبه کمتر از متوسط خونی موجود در بدن یک نوزاد تازه متولد شده- و بقیه آب بود.
پزشکان پس از کشف این ماجرا، به مادر و پدر این دختر گفتند باید منتظر اتفاقات بدی در آینده باشید، زیرا این نوزاد تنها دو روز دیگر زنده خواهد ماند.

 

به گزارش دیلی میل، والدین این نوزاد وقتی از زنده ماندن «فرانکی» ناامید شدند، در ۲۰ اکتبر سال گذشته یک کشیش را خبر کردند تا برای مراسم خاکسپاری فرانکی در آینده ای نزدیک آماده باشد.
در حالی تنها سه روز دیگر به ۲۰ اکتبر ۲۰۱۶ باقی مانده که دختر کوچولو در میان بهت و ناباوری همگان با گذشت یکسال هنوز زنده است و شادمانه زندگی می‌کند.

 
این در حالی است که پزشکان پیشتر گفته بودند در صورتی که این دختر زنده بماند، حتما به دلیل آسیب مغزی که به آن دچار خواهد شد، تا آخر عمر روی ویلچر خواهد نشست و توانایی صحبت کردن نخواهد داشت.
با گذشت یکسال از تولد این دختر زیبا، تنها تفاوتی که او با کودکان همسن و سال خود دارد، این است که سیستم ایمنی بدن نسبت به آنها کمی ضعیفتر است. مادر و پدر و پزشکان زنده ماندن این نوزاد دختر را تنها یک معجزه می دانند.

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x