تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

روند سقوط دولت پسابرجام از خیلی وقت پیش از این‌ها ‌آغاز شده بود/ دولت برای هیچ کمتر دست و پا بزند

  • کد خبر : 165713
  • 26 مهر 1395 - 13:27
روند سقوط دولت پسابرجام از خیلی وقت پیش از این‌ها ‌آغاز شده بود/ دولت برای هیچ کمتر دست و پا بزند

بهتر است قبل از فرجام الهی، خودتان کلهم اجمعین استعفا داده و از خداوند منان به خاطر همه دغل‌ و دروغ‌هایی که گفته‌ و وعده‌های پوشالی که داده‌اید متنبه شوید.

 

به گزارش «کمال مهر»؛؛ سعید قاسمی عضو جبهه فرهنگی انقلاب طی یادداشتی به موضوع استعفای علی جنتی وزیر ارشاد پرداخته است که متن این بیانیه به شرح زیر است:

فارغ از تحلیل‌هایی معتقدم دولت خودزنی یا باج دادن به حوزه و حوزویان به‌منظور کاهش سطح تنش بین دولت و ملت و رهبر را آغاز کرده است، باید گفت، روند سقوط دولت پسابرجام از خیلی وقت پیش از این‌ها ‌آغاز شده بود. لیکن با زر و زور و تزویر سعی در زنده نگاه داشتن این پیکر بی‌جان داشتند در حالی که فاتحه آنها خیلی وقت پیش از این خوانده شده بود.

هم آمریکا و هم امت شهید پرور هر دو در جهت منافع خود از ادامه حیات اصلاحات آمریکایی خشمگین هستند، آمریکایی‌ها از واگذاری بیشتر اراضی، بتن کردن و حقوق بشر و امت حزب الله هم خشمگین از دست دادن دستاوردهای کشور و شرف و دین خون شهیدان‌شان هستند.

به نظر ما نه این دولت بلکه نوادگان بعد از ایشان نیز به عنوان جبهه اصلاحات آمریکایی کارشان تمام است؛ مگر و فقط مگر چند صباحی دیگر بتوانند این جبهه را چون فتنه ۸۸ از نیم پهلوی و ساواکی‌ها گرفته تا نهضت آزادی و مجاهدین خلق و از سروش تا گوگوش و از هاشمی تا منتظری و کروبی یک بار دیگر همه و همه را با وام‌های داده شده این بار به جای ملک عبدالله از ملک سلمان و سیاست های راهبردی جورج سورس دوباره پیروز کنند. پیروزی مجدد امویان منحرف که در طول تاریخ کم هم نبودند و باز هم بروز و ظهور دارند.

اتاق فکر این جبهه که بخشی از آن را به برکت چندین فتنه شناخته‌ایم و بعضی هنوز ناشناخته‌اند و غالبا در ایام انتخابات مواضعشان شناخته می‌شود و بعضی نیز هنوز به اراده عمو سام ظاهرا ساز همنوا دارند تا وقتش برسد.

توضیه ما این است که کم دست و پا برای هیچ بزنند، چراکه اگر یزیدیان و امان‌نامه‌بگیران در طول تاریخ با تمام توانشان اعم از ثروت،‌ قدرت و کیاست را توانستند بدست بیاورند آنها هم می‌توانند.

بهتر است قبل از فرجام الهی، خودتان کلهم اجمعین استعفا داده و از خداوند منان به خاطر همه دغل‌ و دروغ‌هایی که گفته‌ و وعده‌های پوشالی که داده‌اید متنبه شوید، شاید خداوند شما را ببخشاید، یریدون أن یطفئوا نور الله بأفواههم ویأبى الله إلا أن یتم نوره ولو کره الکافرون.

انتهای پیام/ط

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165713

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x