تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

واکنش پروین به اعتراض بختیار و طارمی به تعویض

  • کد خبر : 165596
  • 25 مهر 1395 - 14:07
واکنش پروین به اعتراض بختیار و طارمی به تعویض

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: رحمانی و طارمی نباید از تعویض ناراحت شوند، چراکه این مربی است که تشخیص می‌دهد چه بازیکنی بازی کند و چه بازیکنی بازی نکند.

به گزارش«کمال مهر»؛ علی پروین در خصوص برد روز گذشته پرسپولیس مقابل نفت، ناراحتی برخی از بازیکنان در زمان تعویض و همچنین نتایج اخیر تیم ملی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس روز گذشته نتیجه خوبی مقابل نفت گرفت. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟

من از روز اول هم گفته بودم که این پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است و دیروز هم بازیکنان با بازی خوبی که انجام دادند، این موضوع را نشان دادند، البته از حق نباید گذشت؛ چراکه نفت هم بسیار خوب بازی کرد و تیم خوبی است و گل اولی که خوردند باعث شد شیرازه تیم آنها پاشیده شود. این باخت از ارزش‌های نفت کم نمی‌کند و مطمئن باشید پرسپولیس روزبه روز بهتر خواهد شد.

شما فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند امسال قهرمان لیگ شود؟

شک نکنید. صد درصد پرسپولیس قهرمان امسال لیگ خواهد بود؛ چراکه هیچ تیمی مثل آنها فوتبال بازی نمی‌کند.

پرسپولیس امسال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست. فکر می‌کنید این تیم می‌تواند در آسیا هم نتایج خوب و درخشانی بگیرد؟

هنوز نمی‌دانم پرسپولیس به پلی‌آف می‌رود یا نه، اما اگر آنها وارد مسابقات شوند، بدون شک از گروه‌شان بالا خواهند آمد. پرسپولیس تیم خوب و جاافتاده‌ای است که یک تیم خوب هم روی نیمکت دارد. پرسپولیس امسال خوب بسته شده و می‌توان به آن امیدوار بود.

شما ازجمله مربیانی هستید که همواره مخالف بازیکن‌سالاری بودید، اما روز گذشته چه در بازی استقلال و سیاه‌جامگان و چه در بازی پرسپولیس و نفت بختیار رحمانی و مهدی طارمی با ناراحتی از زمین در زمان تعویض بیرون آمدند.

به هر حال بازیکنان در زمان بازی عصبی هستند و شاید از تعویض ناراحت شوند، اما آنها باید بدانند که این مربی است که تعیین می‌کند چه بازیکنی بازی کند و چه بازیکنی بازی نکند. بازیکنان باید به خودشان بقبولانند که بهترین بازیکن دنیا هم تعویض می‌شود و نباید از این کارها انجام دهند. زمان خود ما هم خیلی کم از این اتفاقات رخ می‌داد، دیروز هم که بازی‌ها را دیدم متوجه شدم که بختیار رحمانی از استقلال و مهدی طارمی در پرسپولیس در زمان تعویض، چهر‌ه‌شان ناراحت بود، اما آنها نباید از تعویض خود ناراحت باشند. طارمی دیروز خیلی خوب بازی کرد و یک گل زد و یک پنالتی گرفت و شاید دوست داشته بیشتر بازی کند،‌ اما باید بداند مربی تشخیص می‌دهد چه بازیکنی در زمین بماند.

هواداران پرسپولیس منتظر حضور دوباره شما در ورزشگاه آزادی هستند. آیا بازهم برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به استادیوم می‌آیید؟

دیروز می‌خواستم به استادیوم بیایم،‌اما کاری برایم پیش آمد که نتوانستم به ورزشگاه بیایم،‌اما اگر مشکلی پیش نیاید در بازی با صنعت نفت آبادان در کنار هواداران و در ورزشگاه بازی را تماشا خواهم کرد.

یکی از رسانه‌ها امروز مدعی شده که به دلیل بدهی پسرتان منزل شما برای پرداخت بدهی، قیمت‌گذاری شده است.

نه‌، این‌طور نیست. ما اقداماتی انجام داده‌ایم و این مشکل در حال حل شدن است.

تیم ملی هم در دو بازی اخیرش، نتایج درخشانی در مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی گرفت، چقدر امیدوار هستید که تیم ملی به جام جهانی برود؟

به نظرم تیم ملی در این دو بازی شاهکار کرد و می‌تواند راحت به جام جهانی برود. من از همان روز اول گفته بودم که به کی‌روش و تیمش امیدوار هستم و الان هم می‌بینید که از ۴ بازی ۱۰ امتیاز گرفتند که این یک شاهکار بزرگ است. مطمئناً تیم ملی با همین روند کارها را پیش ببرد، دو بازی مانده با پایان مسابقات صعودش قطعی خواهد شد. زمان ما هم همین‌طور بود و برای صعود به جام جهانی ۱۹۷۸ یک هفته مانده به پایان مسابقات صعودمان قطعی شد و در یک بازی تشریفاتی کویت را شکست دادیم، فکر می‌کنم برای تیم ملی هم همین شرایط پیش بیاید.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x