تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

فروش سه قلوها برای پرداخت مهریه همسر سابق

  • کد خبر : 165571
  • 25 مهر 1395 - 13:57
فروش سه قلوها برای پرداخت مهریه همسر سابق

اوایل مهرماه امسال بود که تولد سه قلوها در اراک خبر ساز و خبر فروش این نوزادان به دلیل مشکلات مالی خانواده در فضای مجازی دست به دست شد.

به گزارش «کمال مهر»؛ به نقل از دیار آفتاب؛مادر سه قلوها به جهت گذران دوران نقاهت پس از سزارین و بعد از ترخیص از بیمارستان به روستای مادری‌اش رفت تا با دریافت مراقبت از سوی مادر بهبود یافته و بازگردد، اما به دلیل بروز عفونت دوباره به بیمارستان منتقل شده است.

پدر سه قلوها که کارش دستفروشی است و در تامین هزینه سکه‌های مهریه حاصل از جدایی از همسر سابقش مانده است شرایط سختی را دنبال می کند.

سه قلوها در بیمارستان طالقانی اراک بستری هستند/هزینه بیمارستانی مادر و سه قلوها پرداخت شده است

یاسر قربانی کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این سه قلوها اوایل مهرماه در بیمارستان طالقانی اراک متولد شده اند.

قربانی اظهار کرد: به دلیل اینکه کودکان زودرس بودند کماکان در بیمارستان و زیر دستگاه، بستری هستند و تا شرایط زندگی عادی را پیدا کنند در بیمارستان بستری خواهند بود.

وی در خصوص هزینه های بیمارستان این سه قلوه ها بیان کرد: هزینه ی بستری مادر و سه قلوها در بیمارستان طالقانی حدودا ۳۰۰ هزار تومان بوده است که با دریافت تقریبا ۲۰۰ هزار تومان از خانواده این نوزادان تسویه انجام شده است.

با حکم دادستان سه قلوهای اراکی به بهزیستی واگذار شدند

بهروز رفیعی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه هم اینک سه قلوها به دلیل برخی نارسایی های ناشی از تولد زودرس، در بیمارستان بستری هستند گفت: بهزیستی استان مرکزی به منظور حمایت از این سه قلوها اعلام کرد پنج مورد حمایتی را انجام می دهد.

رفیعی اظهار کرد: بهزیستی استان در اولین اقدام  ۳۰ میلیون ریال به خانواده سه قلوهای اراکی پرداخت کرد.

وی ادامه داد: در ادامه بهزیستی استان اعلام کرد که پوشاک و شیرخشک نوزادان را تامین می کند.

فروش سه قلوها برای پرداخت مهریه همسر سابق

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: بعد از اینکه پدر نوزادان درخواست مستمری، شغل و تامین مسکن از بهزیستی داشت، بهزیستی استان مستمری، تامین مسکن و  شغل را برای پدر نوزدان را هم انجام داد.

رفیعی با اشاره به اینکه بهزیستی استان در خصوص خانواده این نوزادان فراتر از تعهدات سازمانی اقدام کرد افزود: ولی پدر این نوزادان به دلیل تامین ۶۰ میلیون تومان مهریه حاصل از جدایی از همسر سابقش همچنان قصد فروش نوزادان را داشت و این موضوعات را بهانه کرده بود.

رفیعی اعلام کرد: در این شرایط بود که دادستان اراک به قضیه ورود پیدا کرد؛ دادستان اراک، امروز در نامه ای این سه قلوها را به بهزیستی استان واگذار و نامه ای در این خصوص به بهزیستی ارسال کرده است.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x