تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

با کیفیت ترین خودروهای تولید داخل کدامند؟

  • کد خبر : 165435
  • 25 مهر 1395 - 0:40
با کیفیت ترین خودروهای تولید داخل کدامند؟

گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سواری و وانت تولیدی در شهریور ماه امسال منتشر شد.

به گزارش گروه اقتصادی«کمال مهر»؛، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارشی از سطح کیفی انواع خودوری تولیدی در شهریورماه امسال ارائه داد که بر اساس آن در این ماه ۵۶ هزار و ۹۴۳ دستگاه خودرو سبک در کشور تولید شد که ۹۳ درصد از میزان این تولید به خودروهای سواری و ۷ درصد دیگر به خودروهای وانت اختصاص داشته است.
خودروهای سبک تولیدی در شهریور ماه شامل ۳۵ مدل خودرو در گروه سواری و ۶ مدل در گروه وانت است.
در بخش وانت، خودروهای وانت نیسان دوگانه سوز و وانت تندر به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تولید را به خود اختصاص داده‌اند و در بخش سواری نیز یشترین و کمترین میزان تولید خودرو در شهریور ماه به ترتیب به خودروهای پژو ۲۰۶ و برلیانس H330  اختصاص دارد.
بر پایه این گزارش در گروه وانت ، خودروی وانت تندر ۳ ستاره کسب کرده است و مابقی محصولات شامل وانت سایپاx151 ، مزدا تک کابین، دو کابین، وانت آریسان و وانت نیسان دوگانه سوز ، یک ستاره از ۵ ستاره کیفی کسب نموده اند.
بر اساس این گزارش در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان که شامل خانواده پراید و تیبا می شود، تمام محصولات  تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده اند.
در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، تندر۹۰ اتوماتیک، پارس تندر، تندر ۹۰ ایران خودرو، تندر ۹۰ پارس خودرو و رانا سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.
چهار خودروی نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵  پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۶ و دنا نیز دو ستاره کیفی دارند. دیگر خودروهای این گروه شامل سمند، پژو پارس، پژو ۴۰۵، ام‌وی‌ام ۱۱۰S و تیبا ۲ نیز تنها یک ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.
اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰تا ۷۵میلیون تومان، سه خودروی جک j5، برلیانس H320 و برلیانس H330 ،  دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.
دیگر خودروهای این گروه شامل آریو، نیو ام‌وی‌ام X33، ام‌وی‌ام ۵۵۰و لیفانX60  نیز تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را به دست آورده‌اند.
در گروه خودروهای با سطح قیمتی۷۵تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز، کیا سراتو سه ستاره کیفی را کسب کرده است. دو خودروی تیگو ۵و جک S5 نیز دو ستاره را به دست آوردند.
اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز دو خودروی نیومزدا ۳و سوزوکی گراند ویتارا سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده اند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x