تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

«طلائیه» خواب اشرار را آشفته می‌کند/مرزهای شرقی کشور به نفربر زرهی جدید مجهز شد

  • کد خبر : 165424
  • 25 مهر 1395 - 0:30
«طلائیه» خواب اشرار را آشفته می‌کند/مرزهای شرقی کشور به نفربر زرهی جدید مجهز شد

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اعلام کرد: مرزهای شرقی کشور به نفربرهای زرهی جدید و پیشرفته ای با عنوان «طلائیه» مجهز شد.

به گزارش گروه اجتماعی «کمال مهر»؛به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی افزود: با تجهیز مرزها به این نفربرها، توان رزمی مرزبانی افزایش می یابد؛ چرا که این نفربرهای زرهی، بسیار پیشرفته و از امکانات بسیار خوبی برخورداراست.
ین مقام مرزبانی کشور خاطرنشان کرد: نفربرهای زرهی مختص شرایط غرب کشور هم در مرحله بعدی، وارد ناوگان زرهی و توان رزم این منطقه خواهد شد.
وی، مکمل موفقیت نیروهای کارآمد و آزموده را تجهیزات مناسب با موقعیت های جغرافیایی و تهدیدات منطقه ای دانست و افزود: پس از احصای نیازمندی های رزمی مخصوص مناطق مرزی و عملیاتی و نیز با کمک متخصصان داخلی، طرح ساخت نفربر زرهی با نام طلائیه در دستور کار صنعتگران داخلی قرار گرفت و در زمان حاضر نفربر یاد شده بر اساس ویژگی های مناطق مرزی طراحی ومرحله تولید شده است.
سردار رضایی ، اظهار کرد: مرزبانی ناجا در راستای سه اصل راهبردی، ارتقای آمادگی عملیاتی و تعاملات و نیز کاهش آسیب پذیری ، ماموریت ها را با برنامه ریزی های هدفمند مدیریت می کند.
وی افزود: در راستای ارتقای آمادگی عملیاتی و کاهش آسیب پذیری، اقدامات خوبی با آموزش های تخصصی به نیروهای مرزبانی در قالب قرارگاه جهادی آموزش انجام شده است.
انتهای پیام /
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x