تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

از ماجرای تغییر نام ریال به الاغِ پیامبر تا عکس‌های فتوشاپی آیت‌الله + فیلم

  • کد خبر : 165421
  • 25 مهر 1395 - 0:25
از ماجرای تغییر نام ریال به الاغِ پیامبر تا عکس‌های فتوشاپی آیت‌الله + فیلم

آیت‌الله خاتمی در برنامه بدون تعارف بخش خبری ۳۰ :۲۰ از ماجرای تغییر نام ریال به الاغِ پیامبر تا فرزندانی که زنازاده می‌شوند، گفت.

به گزارش گروه سیاسی«کمال مهر»؛ آیت الله احمد خاتمی در برنامه بدون تعارف بخش خبری  ۳۰ :۲۰ شبکه دو سیما گفت: فکر می‌کنم در عرصه سیاسی کشور جز افراد شفاف بوده و هیچ پیچیدگی ندارم.
وی در مورد اینکه فضای عمومی جامعه او را منتسب به جریان اصولگرا می‌داند، گفت: جزء هیچ یک از تشکیلات سیاسی که اصولگرا می‌نامند، نیستم. آنچنان که در هیچ‌یک از تشکیلات سیاسی اصلاح‌طلبان نیستم.
خاتمی در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان اصلاح‌طلب دوست صمیمی دارد، گفت: این مرز‌ها سبب نمی‌شود که دوستی‌های گذشته از بین برود البته نقد هم بر سر جای خودش است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران در مورد اینکه آیا قبول دارد فضای جامعه نسبت به او دو قطبی است، اظهار کرد: بنده قبول دارم. علاقه مندان مرا بابت ابراز محبت شرمنده می‌کنند. بنده عرض می‌کنم افرادی که خاتمی را نمی‌پسندند حرف‌های خاتمی را از نزدیک بشنوند و بعد قضاوت کنند.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: بیش از ۹۰ درصد حرفایی که از من در فضای مجازی نقل می‌شود برای تخریب چهره است. اینکه اگر زنی در حال شیر دادن بچه موسیقی گوش دهد بچه زنازاده است. آیا این به مسلمان می‌آید؟ مفصل از این دروغ‌ها گفته‌اند. یا اینکه واحد پول ایران نباید ریال باشد بلکه باید افیر که الاغ پیامبر است باشد. ابدا من در مورد افیر صحبت نکرده‌ام و تازه متوجه شده‌ام که افیر نام الاغ پیامبر بود.
وی ادامه داد: در سالگرد شهادت شهید بهشتی گفتم که می‌بینم این بدحجابی‌ها و بی‌حجابی‌ها کار را به جایی می‌رساند که برای برداشتن این مفاسد خون‌های پاکی مثل شهید بهشتی ریخته شده و می‌شود. نامردی آمد و تیتر زد که خاتمی گفته حجاب خون می‌خواهد. بنده حتی یک تلنگر زدن به بدحجاب‌ها و بی‌حجاب‌ها را برخلاف مقررات و حتی خلاف شرع می‌دانم. کارهای بی‌رویه را از بد حجابی‌بد‌تر می‌دانم. ته قصه این است که خاتمی را یک چهره خشن، عبوس و دعوایی نشان دهند که این تحریف است.
خاتمی در مورد تصاویری که از وی منتشر شده و وی را فردی خشمگین نمایش می‌دهد نیز گفت: ‌ برخی از این تصاویر واقعا فتوشاپ است مثل‌‌ همان عکسی که چشم‌هایم بیرون زده است. اما عکس‌هایی که خشمگین ازبنده نشان می‌دهد برای مواضعی است که در خطبه‌های نماز جمعه علیه امریکا و جنایت عربستان در یمن مطرح شده است. البته این‌هایی که شیطنت می‌کنند دوربین‌هایشان را برای اوج آماده می‌کنند.
وی در مورد اینکه ائمه جمعه چقدر حقوق می‌گیرند، اظهار کرد: هیچ حقوقی نمی‌گیرند و ائمه جمعه تهران افتخار هم می‌کنند که بگویند هیچ چیزی نمی‌گیریم. فیش حقوقی مرا باید از حوزه بگیرند. من جز اولین تحریم‌هایی اتحادیه اروپا بودم و یک کارتی است که شهریه ما را به آنجا واریز می‌کنند.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان تاکید کرد: برای مجلس خبرگان هم مطلقا حقوقی نیست اما در آستانه عید یک هدیه‌ای به اعضا می‌دهند.
خاتمی در مورد مایملک خود نیز گفت: یک خانه شخصی در قم دارم که دفتر کار و مراجعات هم همه آنجا است.
وی در مورد اینکه چگونه است او متولد سمنان و محل تحصیل و تدریس قم است اما از کرمان نامزد انتخابات مجلس خبرگان می‌شود، اظهار کردک بعد از جنگ تحمیلی، سردار سلیمانی مراسمی در محرم داشتند و پای ما را به کرمان باز کرد. البته بسیاری ازطلاب جوان کرمان از شاگردان من بودند و هستند به همین دلیل باعث شد که از آنجا کاندید شوم.
گفتگوی بدون تعارف با مرد ردیف اول نماز جمعه امروز تهران + فیلم
نامردی تیتر زد من گفتم حجاب خون می‌خواهد/ عکس‌های خشن از من فتوشاپ است/ فقط یک خانه دارم
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x