تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پیتزا با طعم طلای ۲۴ عیار! +عکس

  • کد خبر : 165348
  • 24 مهر 1395 - 14:30
پیتزا با طعم طلای ۲۴ عیار! +عکس

یک رستوران در استرالیا پیتزایی با استفاده از طلای ۲۴ عیار تهیه کرده که نخستین پیتزای طلایی در این کشور نام می گیرد.

 به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛این روزها برخی از مولتی میلیاردرها گویی از تفریحات امروزی خسته شده اند و به دنبال تنوع جدید هستند. در این میان برخی رستورانهای مجلل دست به اقدامات جالبی می زنند و با تهیه غذاهای تهیه شده از الماس و طلا تلاش می کنند تا پای مشتریان ثروتمند را به رستوران خود باز کنند. دسر شکلاتی  Frrrozen Haute و دونات “بیگل” وستین نمونه هایی از این خوراکی های گران قیمت و تجملی هستند.

به تازگی یک سرآشپز استرالیایی پیتزایی تهیه کرده که در آن علاوه بر مواد خوراکی  از برگهای ساخته شده از طلای ۲۴ عیار استفاده کرده است. این پیتزا که «مارگاریتای طلایی» نام دارد۵۰ دلار قیمتگذاری شده است.

ماه گذشته یک رستوران در ملبورن در “روز ملی پنیر پیتزا”، پیتزایی تهیه کرد که در آن از  ۹۹ پنیر مختلف استفاده نمود و نام آن در بسیاری از رسانه های محلی منتشر شد. اما حالا یک رستوران در پاراماتای استرالیا تصمیم گرفته با تهیه پیتزای «مارگاریتای طلایی» رکورد گرانترین پیتزای جهان را از آن خود کند. در تهیه این پیتزا از گوجه فرنگی های گیلاسی،پنیر موتزارلا تخم مرغی شکل و ریحان استفاده شده است اما این تنها بخشی از مواد استفاده شده در تهیه این پیتزا ست و نکته قابل توجه در ان استفاده از برگهای طلای ۲۴ عیار است که البته پس از پخت روی آن ریخته می شود.

قرار است در روز ۱۵ اکتبر به مناسبت نخستین حضور این رستوران در بزرگترین شرکت محصولات غذایی و آشامیدنی  آنلاین از این پیتزا رونمایی شود اگرچه قیمت این پیتزا ۵۰ دلار تعیین شده است اما این رستوران در روز رونمایی، از ۱۰۰ نفر اول که این پیتزا را سفارش دهند رایگان پذیرایی خواهد کرد.

پیتزا با طعم طلای ۲۴ عیار! +عکس

این رستوران وقتی نخستین بار در سال ۲۰۱۵ بازگشایی شد مردم برای دریافت پیتزای رایگان از  در خیابان صف کشیدند.

پیتزا با طعم طلای ۲۴ عیار! +عکس

استرالیا نخستین کشوری نیست که پیتزای طلایی تهیه می‌کند و پیش تر نیز کشورهای دیگری غذاهایی تهیه شده از جواهرات و الماس طبخ کرده اند. اما این نخستین پیتزا در استرالیاست که از طلای ۲۴ عیار تهیه شده است.

در پایان یادآور می شود طلای خوراکی بدون آنکه جذب شود از دستگاه گوارش عبور می کند. بنابراین طلای خوراکی ۲۲ تا ۲۴ عیار که به صورت ورقه های نازک تهیه می‌شود برای بدن بی ضرر است.

منبع:پارسینه
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x