تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

چند زن آمریکایی دیگر، ترامپ را به تعرض جنسی متهم کردند

  • کد خبر : 165336
  • 24 مهر 1395 - 14:14
چند زن آمریکایی دیگر، ترامپ را به تعرض جنسی متهم کردند

پس از انتشار ویدئوی سخنان توهین‌آمیز نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا درباره زنان، چند زن دیگر از رفتارهای زننده وی پرده برداشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر»؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، دو زن آمریکایی دیگر دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا را به تعرض جنسی متهم کردند.

«سامر زروس،» یک شرکت‌کننده سابق در برنامه تلویزیونی «اپرنتیس،» که دونالد ترامپ میزبانش بوده است، در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد در سال ۲۰۰۷ از سوی ترامپ مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.
همچنین «کریستین اندرسون» که پیش‌تر مدل بوده، در مصاحبه با روزنامه واشینگتن پست ترامپ را متهم کرده که در دهه ۱۹۹۰ در باشگاهی شبانه وی را مورد آزار جنسی قرار داده است.
پیش‌تر نیز دو زن آمریکایی ترامپ را به رفتار ناشایست متهم کرده بودند.
«جسیکا لیدز» زن هفتاد و چهار ساله آمریکایی در نواری ویدئویی که در اختیار روزنامه نیویورک تایمز قرار گرفته است، تعریف می‌کند که سی سال پیش زمانی که در یک هواپیما در کنار دونالد ترامپ نشسته و با وی هم صحبت شده بود، بازرگان ثروتمند آمریکایی قصد داشت به او تعرض کند.
یک زن آمریکایی دیگر به نام «راشل کروکز» نیز می‌گوید در سال ۲۰۰۵ که مسئول پذیرش در برج ترامپ در منهتن بود، وقتی قصد سوار شدن به آسانسور را داشت با رفتار ناشایست و زننده ترامپ روبرو شد.
پخش نوار ویدئویی سخنان توهین‌آمیز ترامپ درباره زنان، که مربوط به سال ۲۰۰۵ است، در چند روز گذشته موجب شد موجی از انتقادات شدید بر ضد ترامپ در آمریکا شکل گیرد و حتی تعدادی از مسئولان جمهوری‌خواه از ترامپ رویگردان شوند.
 نامزد جمهوری‌خواهان در مناظره تلویزیونی دوم خود با کلینتون، از اظهارات ناشایست گذشته خود از مردم آمریکا عذرخواهی کرد، اما بیل کلینتون همسر هیلاری کلینتون را نیز به تعرض جنسی متهم کرد. این اتهام ترامپ به رئیس جمهور سابق آمریکا نیز ناراحتی برخی از مسئولان جمهوری خواه را تشدید کرد.
انتهای پ
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x