تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سیامند رحمان عنوان بهترین ورزشکار ماه سپتامبر را بدست آورد

  • کد خبر : 165281
  • 23 مهر 1395 - 19:23

سیامند رحمان در نظر سنجی بهترین ورزشکار ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ که از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار شده بود،عنوان اول را بدست آورد.

به گزارش گروه ورزش «کمال مهر»؛ سیامند رحمان در نظر سنجی بهترین ورزشکار ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶  که از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار شده بود،عنوان اول را بدست آورد.
در این نظر سنجی رحمان با ۵ ورزشکار دیگر برای کسب عنوان بهترین ورزشکار ماه سپتامبر انتخاب شده بود و میان این ۶ ورزشکار رقابتی یک هفته ای برای دریافت این عنوان برپا بود.
در نهایت امروز، جمعه، وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک با اعلام نتایج این نظر سنجی، سیامند رحمان را با کسب ۶۵ درصد آرا به عنوان ورزشکار برتر ماه سپتامبر در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد.
سیامند رحمان عنوان بهترین ورزشکار ماه سپتامبر را بدست آورد
پس از رحمان، کارلوس سرانو، شناگر کلمبیایی در جایگاه دوم ایستاد و عنوان سوم این نظر سنجی نیز به ایهار بوکی، شناگر بلاروس رسید.
سیامند رحمان، در جریان بازی های پارالمپیک ریو با ثبت رکورد تاریخی ۳۱۰ کیلوگرم موفق شد ضمن رکورد شکنی های پیاپی، برای دومین بار به نشان طلای بازی های پارالمپیک دست یابد و عنوان قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان را برای ایران حفظ کند.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x