تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

وزیر فرهنگ تاوانِ ایستادگی در برابر خواسته‌ی روحانی را می‌دهد؟/ احتمال استعفاء جنتی قوت یافت

  • کد خبر : 165230
  • 23 مهر 1395 - 18:44
وزیر فرهنگ تاوانِ ایستادگی در برابر خواسته‌ی روحانی را می‌دهد؟/ احتمال استعفاء جنتی قوت یافت

پس از کش و قوس‌‌های فراوان در خصوص مسئله کنسرت‌ها و اختلافات میان رئیس جمهور و وزیر فرهنگ، احتمال استعفای جنتی افزایش یافته است.

 

به گزارش «کمال مهر»؛ به نقل از آناج، اخیرا خبرهایی در خصوص احتمال استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رسانه ها منتشر شده و سوالات متعددی را حول این موضوع در اذهان عموم ایجاد کرده است.

شنیدهها حاکی است احتمال استعفای جنتی در روزهای اخیر افزایش یافته و حتی آقای وزیر موضوع احتمال استعفای خود را با برخی اعضای خانوادهاش نیز مطرح کرده است.

این درحالی است که رسانه های حامی دولت نیز با القای برخی فرافکنی ها، این موضوع را به بروز اختلافاتی میان رئیس جمهور و وزیر ارشاد نسبت داده و بار دیگر از قوت گرفتن احتمال استعفای وزیر فرهنگ خبر میدهند.

بر اساس گزارشهای رسیده، حسام الدین آشنا نیز در واکنش به این موضوع گفته است «خبر استعفای وزیر ارشاد و جایگزینی خودم به جای جنتی را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب و اگر استعفای آقای جنتی روی میز رئیس جمهور باشد، با شروع هفته آینده به این موضوع رسیدگی می‌‌شود.»

گفتنی است، پیشتر حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌‌وگویی پیرامون این شایعه اظهار داشت: این مطلب را قویاً تکذیب می‌کنم؛ نه بحث کناره‌گیری و نه استعفا و نه حتی برکناری مطرح بوده است.

لازم به ذکر است که پایگاه خبری آناج پیش از این نیز طی یادداشتی به بررسی اختلاف نظرهای موجود بین رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت که بر اساس آن حسن روحانی در اولین روز شهریورماه از عقب‌نشینی جنتی در برابر لغو کرسنت‌ها انتقاد کرد و به طور ضمنی از علی جنتی خواست با ایستادگی در برابر آیت الله علم‌ الهدی سیاست‌های مدنظر خود را به اجرا درآورد اما جنتی در اظهاراتی متقابل، تعداد کنسرت‌های لغو شده را انگشت‌شمار دانست و به دفاع از امام جمعه مشهد پرداخت.

انتهای پیام/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x