تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

انتشار ویدئوی جنجالی جدید از اظهارات ترامپ درباره زنان/ عذرخواهی میلیاردر آمریکایی از اظهارات شر‌م‌آورش

  • کد خبر : 164553
  • 17 مهر 1395 - 13:49
انتشار ویدئوی جنجالی جدید از اظهارات ترامپ درباره زنان/ عذرخواهی میلیاردر آمریکایی از اظهارات شر‌م‌آورش

روزنامه واشینگتن پست ویدئویی را از اظهارات غیراخلاقی نامزد انتخابات آتی آمریکا درباره زنان منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر»؛به نقل از بی بی سی، در یک ویدئوی تازه افشا شده از سوی واشینگتن پست، نامزد جمهوری خواهان در سال ۲۰۰۵ در اظهاراتی  زشت و دور از شأن یک نامزد انتخاباتی درخصوص زنان گفت: «وقتی شما یک ستاره باشید، هر کاری که بخواهید می توانید با زنان انجام دهید. آنها این اجازه را به شما می‌دهند.»
وی همچنین از تلاش برای برقراری ارتباط با یک زن متاهل گفت و به ارتباط نامشروع خود با زنان و دختران افتخار کرد. وی گفت او به صورت خودکار جذب زنان زیبا می شود و میل دارد با آن‌ها رابطه برقرار کند.

در همین حال، نامزد انتخابات آتی آمریکا در واکنش به افشای این ویدئو، جمعه شب با انتشار یک بیانیه ویدئویی عذرخواهی خود را اعلام کرد که در نوع خود بی سابقه بود. وی در این بیانیه گفت: «هرکس من را بشناسد، می‌فهمد این جملات بازتاب ذات واقعی من نیست. من این جملات را بیان کردم. اشتباه کردم و حالا معذرت می خواهم.»

نامزد جمهوری خواهان در ادامه گفت: «من هیچ گاه نگفته‌ام یک انسان کامل هستم. هیچ وقت هم به آنچه که نبوده ام، تظاهر نکرده ام. من از برخی اظهاراتی که بیان کرده ام و بعضی کارهایی که انجام داده ام، متاسفم. ویدئویی که اخیرا منتشر شد و متعلق به حدود یک دهه گذشته است، نیز از این موارد است.»

وی در خاتمه با حمله به کلینتون اظهار کرد: «من اظهارات احمقانه ای به زبان آورده ام؛ اما بین حرف تا عمل فاصله بسیار است. بیل کلینتون عملا به چندین زن تجاوز کرده است و هیلاری نیز این قربانیان را مورد آزار و اذیت قرار داده و تحقیر کرده است. در این خصوص در روزهای آینده بیشتر صحبت خواهیم کرد.»

گفته می‌شود اظهارات ترامپ واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشته است؛ حتی اعضای حزب جمهوری‌خواه آمریکا این سخنان ترامپ را به شدت محکوم کرده‌اند.

هیلاری کلینتون نیز در واکنش به این ویدئو با انتشار پیامی در توییتر گفت: «وحشتناک است. ما نمی توانیم اجازه دهیم چنین شخصی رئیس جمهور شود.»

پال رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، نیز در واکنش به انتشار این ویدئو گفت: «از آنچه امروز شنیدم حالم دگرگون شد. امیدوارم آقای ترامپ کمی جدی‌تر با این قضیه برخورد کند و نشان دهد احترام بیشتری به زنان قائل است.»

واکنش شخصیت‌های سیاسی آمریکا به اظهارات ناشایست ترامپ درباره زنان

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=164553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x