تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خط و نشان کاپیتان کره‌جنوبی برای شاگردان کی‌روش

  • کد خبر : 164464
  • 16 مهر 1395 - 16:43

کاپیتان تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی گفت هم‌تیمی‌هایش برای شکست ایران مصمم هستند.

به گزارش «کمال مهر»؛، به نقل از خبرگزاری رسمی کره‌جنوبی، کی‌سونگ یونگ در ارتباط با بازی بسیار مهم سه‌شنبه با ایران در ورزشگاه آزادی اظهار نظرکرده است.

وی معتقد است مصاف بسیار سختی در انتظار یارانش خواهد بود اما بازیکنانش آماده هستند تمام قابلیت‌های خود را در میدان عرضه کرده و عملکرد خوبی را به معرض نمایش گذارند.

او اظهارداشت:فکر می‌کنم حالا وقت آن رسیده که در تهران ایران را شکست دهیم.وقتی استعداد و توانایی بازیکنان‌مان را در نظر می‌گیریم، اطمینان دارم که بازی خوبی خواهیم داشت.

این بازیکن که در خط میانی تیم سوانسی ولز بازی می‌کند، افزود که تفاوت زمانی، جو ورزشگاه و ارتفاع ورزشگاه آزادی از سطح دریا، عواملی هستند که به ضرر تیم کشورش خواهند بود.اما با این حال یارانش حاضر هستند چه از نظر روانی و بدنی باتمام وجود برای موفقیت تیم خود تلاش کنند.

او ادامه داد:ما همانگونه که در بازی آخرییعنی قطر کار کردیم، بازی خواهیم کرد. می‌دانیم که کسب یک برد در بازی در تهران چه موقعیت عظیمی در مرحله مقدماتی برای ما ایجاد خواهد کرد.

تیم کره در ۳ بازی اخیر خود در تهران با نتیجه یک بر صفر بازنده شده و همین امر باعث شده کاپیتان تیم شرق آسیا عنوان کرد که یارانش از گذشته و رویارویی‌های قبلی با ایران چیزهای زیادی آموخته‌ و حالا آمادگی دارند که جلوی اشتباه خود را بگیرند.

وی عنوان کرد: در رویارویی‌های قبلی ما تاسفی از نظر کیفیت بازی خود در زمین نداشتیم. فقط نتیجه بود که ناراحت‌کننده بود.در کل بازی‌ با آنها، نبض بازی را در دست داشتیم اما در نیمه دوم مسابقات مغلوب گلی دیرهنگام شده‌ایم. اما حالا بازیکنان دیگر به قدر کافی تجربه دارند.

این بازیکن که در ۸۸ بازی برای تیم کشورش ۱۰ گل زده، اظهار داشت کمترین هدف تیمش این است که از بازی در تهران مساوی و یک امتیاز بگیرد.

او عنوان کرد: می‌دانیم که بعد از ۳ روز از بازی با قطر نمی‌توانیم با صددرصد توان‌مان به میدان برویم.می‌دانیم در مرحله نهایی هر امتیاز چقدر در راهیابی تیم سرنوشت‌ساز است. به همین خاطر تلاش خواهیم کرد بازنده بازی خارج نشده و به خانه بازنگردیم.

به اعتقاد این کاپیتان، بازیکنی مثل هوینگ‌سون مین که در تیم تاتنهام توپ می‌زند و زننده گل برتری مقابل قطر بود، چه نقش مهمی در تیم کشورش دارد.

وی در این مورد گفت: سون هم اکنون نقش بزرگی در خط حمله دارد.

کاپیتان کره همچنین اظهار داشت که هم‌تیمی‌هایش باید در جدال با ایران مراقب باشند که بیهوده کارت زرد نگیرند. چرا که مقابل قطر و در نیمه دوم تیمش به خاطر ۲ کارته شدن هونگ جئونگ هو، مدافع تیم، ۱۰ نفره شد.

وی عنوان کرد: بازیکنان ایرانی نسبت به بازیکنان قطری، بازی فیزیکی‌تری دارند.اما اگر فقط به مساله گرفتن کارت، فکر کنیم، آنوقت شاید نتوانیم قادر شویم بازی واقعی خود را نشان دهیم.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=164464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x