تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رنگ آمیزی عجیب بمب افکن های آمریکایی مستقر در ترکیه+عکس

  • کد خبر : 164459
  • 16 مهر 1395 - 16:36

فعالان رسانه ای سوری تصاویری از هواپیماهای جنگنده بمب افکن ارتش آمریکا مستقر در پایگاه نظامی هوایی اینجرلیک ترکیه منتشر کرده اند که مانند هواپیماهای روسی رنگ آمیزی شده است.

«کمال مهر»؛ فعالان رسانه ای سوری تصاویری از هواپیماهای جنگنده بمب افکن ارتش آمریکا مستقر در پایگاه نظامی هوایی اینجرلیک ترکیه منتشر کرده اند که مانند هواپیماهای روسی رنگ آمیزی شده است.

رنگ آمیزی عجیب بمب افکن های آمریکایی مستقر در ترکیه+عکس
بنابر این گزارش، در این تصاویر هواپیماهای اف ۱۸ ارتش آمریکا مشاهده می شود که دقیقا مشابه هواپیماهای سوخو ۳۴ و سوخو ۳۰ نیروی هوایی روسیه که در پایگاه های نظامی ارتش سوریه مستقر هستند رنگ آمیزی شده اند. انتشار این تصاویر همزمان با تهدیدات ضمنی آمریکا نسبت به احتمال حملات هوایی به مواضع نیروهای دولتی سوریه با هدف جلوگیری از عملیات نظامی آنها علیه گروه های تروریستی تکفیری داعش و القاعده در این کشور موجی از واکنش ها را بدنبال داشته است. هواپیمای اف ۱۸ هم توانایی نبردهای هوایی و هم قابلیت حمله به اهداف سطحی را دارد و مهمترین ماموریت‌هایی که برای آن تعریف شده شامل دفاع هوایی از ناوگان‌های دریایی، اسکورت جنگنده‌های دیگر، سرکوب پدافند هوایی دشمن، حملات ضربتی و بمباران اهداف زمینی و دریایی، ماموریت‌های برتری هوایی، رهگیری جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌ها و موشک‌های دشمن، پشتیبانی نزدیک هوایی، و شناسایی هوایی می‌شود. اف-۱۸ برای انجام مأموریت شبانه‌روزی در هر نوع شرایط آب‌وهوایی طراحی شده و قابلیت سوخت‌گیری در هوا و فرود و پرواز از ناوهای هواپیمابر را دارد.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=164459

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x