تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

درگیری های شدید در شیخ سعید حلب+نقشه

  • کد خبر : 164453
  • 16 مهر 1395 - 16:35

منابع میدانی از وقوع درگیری های شدید میان نیروهای دولتی سوریه با ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد در محله “الشیخ سعید” واقع در جنوب شهر حلب خبر می دهند.

«کمال مهر»؛- منابع میدانی از وقوع درگیری های شدید میان نیروهای دولتی سوریه با ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد در محله “الشیخ سعید” واقع در جنوب شهر حلب خبر می دهند.

درگیری های شدید در شیخ سعید حلب+نقشه
بنابر این گزارش، نظامیان سوری و گروه های هم پیمان آنها از شب گذشته در دو محور معامل اسمنت (کارخانجات سیمان) و راموسه در جنوب غربی حلب حملات گسترده ای را علیه مواضع گروه های احرارالشام، حرکت نورالدین زنکی، جبهه الشامیه و جبهه النصره در محله شیخ سعید آغاز کرده اند که با درگیری های گسترده ای همراه بوده است. به گفته منابع میدانی وابسته به تروریستها هواپیماهای سوری و روسی لحظه ای آسمان منطقه را ترک نکرده و بصورت گسترده در حال بمباران مواضع تروریستها هستند. محله شیخ سعید مهمترین منطقه تحت اشغال گروه های تکفیری در جنوب حلب بشمار می رود که حملات آنها علیه مواضع نیروهای دولتی سوریه در جریان شکستن محاصره شهر حلب در دو ماه پیش و هجوم به محلاتی هجوم العامریه و راموسه از آن صورت گرفته بود.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=164453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x