تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مرد جوان در دام شیطانی

  • کد خبر : 164303
  • 15 مهر 1395 - 16:55

مرد جوان که به اتهام قتل شوهر یک زن به قصاص محکوم شده بود قبل از اعدام با رضایت فرزندان مقتول بخشیده شد اما حالا برای رهایی از قصاص نیازمند رضایت مادر قربانی است.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛، قضات شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران صبح دیروز برای دومین بار متهم ردیف اول پرونده را محاکمه کردند. این در حالی است که رسیدگی به این پرونده از بیست‌و یکم مهر سال ۸۶ و به‌دنبال کشف جسد مردی در جاجرود، آغاز شد. پس ‌از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی مشخص شد «حسین»-۴۰‌ساله- بر اثر ضرب و جرح و خفگی به قتل رسیده است.
مادر «حسین» -مقتول- در باز‌جویی‌ها به کارآگاهان گفت: پسرم قبل از کشته شدن با همسرش اختلاف‌های زیادی داشت.
بنابراین «زیور» تحت بازجویی قرار گرفت و سرانجام لب به سخن گشود و راز قتل را فاش کرد.
این زن به کارآگاهان گفت: «من در آرایشگاه مشغول کار بودم که با مردی به نام «هاشم» آشنا شدم. زمانی که او از مشکلات زندگی‌ام باخبر شد برای کمک اعلام آمادگی کرد.
به او گفته بودم شوهرم معتاد است و با زن‌های غریبه نیز ارتباط نامشروع دارد. ضمن اینکه دائم کتکم می‌زند. این مرد بعد از شنیدن رنج‌هایم به من قول کمک داد. یک شب طبق نقشه او و دوستش با کلیدی که در اختیار داشتند به خانه ما آمده و شوهرم را کشتند. بعد از آن جسدش را به جاجرود برده و در رودخانه رهایش کردند. البته فکر نمی‌کردیم جسد پیدا شود.
با اظهارات این زن بلافاصله عامل اصلی قتل دستگیر شد و اعتراف کرد.
بدین‌ترتیب همدست او نیز از سوی پلیس به ‌دام افتاد. «هاشم» پس از محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری به قصاص، ۳ سال زندان و ۹۹ ضربه شلاق محکوم شد. زیور و دیگر همدستش نیز به زندان محکوم شدند. اما پس از تأیید حکم و لحظاتی قبل از قصاص فرزندان مقتول رضایت دادند. به‌همین خاطر او صبح دیروز برای دومین بار از سوی قضات شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی قربانزاده و مستشارانش محاکمه شد. اما مادر مقتول همچنان بر اجرای حکم قصاص پافشاری کرد.
مرد جوان نیز ضمن ابراز پشیمانی شدید خواستار عفو و بخشش شد.
پس از پایان جلسه محاکمه قضات دادگاه وارد شور شدند و قرار است بزودی حکم خود را صادر کنند.
منبع: روزنامه ایران
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=164303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x