تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مدافع آرسنال: مسلمان بودن از هر چیزی برایم مهمتر است

  • کد خبر : 164243
  • 15 مهر 1395 - 1:53
مدافع آرسنال: مسلمان بودن از هر چیزی برایم مهمتر است

مدافع باشگاه آرسنال گفت: برای من مسلمان بودن مهمتر از هر موضوع دیگر است.

به گزارش«کمال مهر»؛، شوکودران موصطفی مدافع تیم ملی آلمان که به تازگی به جمع توپچی‌ها لندن پیوسته است اعتقاد دارد که مسلمان بودن برای او از هر چیز دیگر مهم‌تر است.

وی که در جمع ملی پوشان تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشت و عنوان قهرمانی جهان را با تیم تحت هدایت یواخیم لو کسب کرد و در فصل نقل و انتقالات در ازای ۳۵ میلیون یورو از والنسیا به لندن ترانسفر شد در گفت و گو با مجله The Sun انگلیس این موضوع را عنوان کرد.
شوکودران موصطفی در مورد همزمان شدن لیگ قهرمانان و ماه مبارک رمضان گفت: طبیعتا کار سختی بود که همزمان روزه بگیرم و در مسابقات شرکت کنم اما با لطف خدا در هر دو مورد موفق بودم و اجازه ندادم که فوتبال مانع  روزه گرفتن من شود.

مدافع کناری تیم ملی آلمان گفت: به عنوان یک مسلمان آرزو دارم به حج برم و مناسک احرام را به جا آورم و این یکی از هدف‌های من است.

اظهارات جالب مدافع مسلمان تیم ملی آلمان

وی در مورد اعتقادات اسلامی و نوع زندگیش گفت: از این که مسلمان هستم بسیار خوشنودم و زندگی زیر پرتو اسلام لطف دیگری دارد و از این بابت خدا را سپاس می‌گویم.

موصطفی در زمان حضور در والنسیا در یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی از مسئولان باشگاه خواست شیشه مشروبی که روی میز قرار داشت را بردارند و آنها با عذر خواهی از وی این امر را انجام دادند.

مدافع ۲۴ ساله آرسنال در زمانی که ماه مبارک با لیگ قهرمانان همزمان شد در ۴ بازی به صورت کامل در میدان حضور داشت و با دهان روزه برای توپچی‌ها توپ زد

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=164243

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x