تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

سید حسن نصرالله: اندیشه امام حسین (ع) تا به امروز از اسلام دفاع کرده است + فیلم

  • کد خبر : 163713
  • 12 مهر 1395 - 10:04
سید حسن نصرالله: اندیشه امام حسین (ع) تا به امروز از اسلام دفاع کرده است + فیلم

دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسم شب اول ماه محرم گفت راه و اندیشه امام حسین (ع) تا به امروز از اسلام در برابر افراط گرایی و وحشی‌ گری دفاع و دشمنان پیامبر (ص) را رسوا کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛؛ به نقل از المنار، «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان امروز به مناسبت شب اول ماه محرم در جنوب بیروت سخنرانی کرد.

وی که در مرکز عاشورایی سید الشهدا (ع) واقع در جنوب بیروت سخنرانی می‌کرد، بیان داشت مقاومت حزب‌الله در سال ۲۰۰۰ مانع تحقق اهداف دشمن صهیونیستی در لبنان شد.

سید حسن نصرالله ادامه داد: دشمن اسرائیلی در سال ۲۰۰۰ می‌خواست آنچه را که در ۱۹۸۲ در پی آن بود، محقق کند که مقاومت لبنان با ممانعت از این کار توانست ملت را بیدار و اراضی اشغالی را آزاد کرد و این همان چیزی است که ما آن را پیروزی می‌نامیم.

وی با بیان اینکه شعار حزب‌الله در عاشورای امسال «بردباری و پیروزی» است، تأکید داشت بردباری‌است که منجر به پیروزی می‌شود.

دبیر کل حزب‌الله لبنان بیان داشت : مقاومت لبنان زمانی به پیروزی رسید که توانست دشمن اسرائیلی را از تحقق اهدافش باز دارد.

وی به سطح دوم پیروزی اشاره کرد و گفت: این نوع پیروزی نه تنها در به شکست کشاندن اهداف دشمن خلاصه نمی‌شود بلکه پیروزی‌است که تحقق اهداف مقاومت لبنان را رقم زد.

نصر الله به قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و بیان داشت: راه و اندیشه امام حسین (ع) تا به امروز از اسلام در برابر افراط گرایی و وحشی ‌گری دفاع و دشمنان پیامبر (ص) را رسوا کرده است.

سید مقاومت با بیان اینکه دنیا امروز نیز شاهد پیروزی خون بر شمشیر است، تأکید کرد انقلاب اسلامی ایران و مقاومت حزب‌الله در لبنان و اقداماتی که در مقابل گروه‌های تکفیری انجام می‌شود، این همه عزم و اراده همچنان قوی و تاثیر گذار است.

وی افزود: عاشورا مناسبتی است برای اسلام، وحدت و الفت دادن بین مسلمانان و امام حسین (ع) از دین مسلمانان و ارزش‌های انسانی دفاع می‌کرد.

لینک دانلود فیلم

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=163713

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x