تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

رییس شرکت مرا درخلوتگاهش باردار کرد| روشنک با وعده ازدواج تن به خواسته کامران داده بود

  • کد خبر : 163524
  • 10 مهر 1395 - 17:15
رییس شرکت مرا درخلوتگاهش باردار کرد| روشنک با وعده ازدواج تن به خواسته کامران داده بود

خانم بازاریاب وقتی وعده ازدواج را از رییس شرکت شنید با رویاهای زیبایش به خلوتگاه وی پای گذاشت.

 

«کمال مهر»؛ روشنک که الان باردار است وقتی شنید کامران قصد ازدواج با دختر دیگری را دارد به دادسرا رفت و به طرح شکایت پرداخت.

دختر ۲۰ ساله به بازپرس گفت: از طریق برادر یکی از دوستانم به شرکتی تجاری معرفی شدم تا کار کنم و از همان ابتدا با مهربانی رییس شرکت بازاریاب شده و خیلی زود بخاطر رابطه کاری مستقیم با کامران با هم صمیمی شدیم تا اینکه او به من پیشنهاد ازدواج داد.

حتما بخوانید :  قربانی شدن والدین دختر ۱۷ ساله به دنبال هوس بازی دو پسر جوان

وی افزود: ابتدا بخاطر فاصله طبقاتی مان نپذیرفتم اما او اصرار کرد و وقتی جواب بله را دادم او یک روز دعوت کرد برای دیدن خانه ای که قرار بود بزودی در آن زندگی کنیم همراهش به آنجا بروم پذیرفتم در خانه اعیانی هیچ کس نبود و این بار کامران به من نزدیک شد و رابطه خواست قبول نکردم اما او گوشش بدهکار نبود و مدام به پروپایم پیچید و مرتب از ازدواج و خوشبختی حرف زد و من مقاومت کردم تا اینکه تن به خواسته شومش دادم.

روشنک با گریه گفت: از همان روز چند باری باز به آن خانه رفتیم اما کامران دیگر اصراری به ازدواج نداشت و وقتی من او را تحت فشار دادم شنیدم خانواده اش راضی به این ازدواج نیستند و آنها خانواده مرا در سطح پایینی می بینند. خیلی ناراحت شدم و چند روزی به شرکت نرفتم اما کامران به جای اینکه دلداری ام دهد تهدید کرد اگر بخواهم دست از پا خطا کنم فیلم و عکس هایی که از رابطه مان گرفته را به پدرو مادرم نشان خواهد داد باورم نمی شد تا اینکه خودم فیلم ها را دیدم و فهمیدم کامران از روز اول نقشه داشت.

این دختر فریب خورده ادامه داد: یک هفته پیش فهمیدم باردارم اما کامران نه تنها اعتنایی نکرد بلکه من را مورد اتهام قرار داد و بعد شنیدم او به خواستگاری دختری رفته است برای انتقام آبرویش را نزد آن دختر بردم و الان قصد شکایت بخاطر فریب و تجاوز دارم.

بازپرس با این ادعاها دستور بازداشت کامران را صادر کرد که وی ارتباط با روشنک را در حالی منکر شد که فیلم ارسالی در تلگرام و نوشته های تهدید آمیز در اختیار تیم قضایی و پلیسی بود.

بنابه این گزارش،همزمان با انتقال رییس شرکت تجاری به زندان روشنک نیز برای آزمایشات ژنتیکی از جنین به پزشکی قانونی معرفی شد

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=163524

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x