تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

عکس جذاب و دیدنی جنیفر لوپز

  • کد خبر : 163516
  • 10 مهر 1395 - 16:59

جنیفر لوپز ( Jennifer Lopez ) خواننده معروف آمریکایی این روزها در سریال و برنامه های تلویزیونیفعالیت می کند و در خلال آن ها عکس هایی از خودش منتشر می کند که یکی از جذاب ترین آن ها را تقدیم به شما  می کنیم. «جنیفر لوپز» کمی دیرتر از بقیه عکس مربوط به مراسم جایزه موزیک ویدیوی […]

عکس جذاب و دیدنی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز ( Jennifer Lopez ) خواننده معروف آمریکایی این روزها در سریال و برنامه های تلویزیونیفعالیت می کند و در خلال آن ها عکس هایی از خودش منتشر می کند که یکی از جذاب ترین آن ها را تقدیم به شما  می کنیم.

«جنیفر لوپز» کمی دیرتر از بقیه عکس مربوط به مراسم جایزه موزیک ویدیوی ام.تی.وی را به اشتراک گذاشت، اما مثل همیشه باید به میکاپ آرتیست های او یک دست مریزاد اساسی گفت چون او را به جذاب ترین گونه ممکن آماده کردند.

عکس جذاب و دیدنی جنیفر لوپز

عکس های جنیفر لوپز ، عکس های جدید Jennifer Lopez

جنیفر لین لوپز (به انگلیسی: Jennifer Lopez ) با نام مستعار جِی لو (زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) خواننده ، بازیگر ، رقاص، تهیه‌ کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی ، نویسنده و طراح مد آمریکایی است.

از موارد جنجالی این لوپز می توان به این نکات اشاره کرد که در جشن تولد قربانقلی بردی‌محمدف رئیس جمهور وقت ترکمنستان به اجرای آهنگ پرداخت٬این رویداد اعتراض سازمان‌های حقوق بشر جهانی را سبب شد.

پس از این اعتراضات جنیفر لوپز مجبور به عذرخواهی شد به طوری‌ که وکیل لوپز در ۹ تیر ۱۳۹۲بیانیه‌ای را از قول لوپز منتشر کرد که لوپز به خاطر خواندن آواز در مراسم عذرخواهی کرده و گفته اگر از سوابق حقوق‌ بشری ترکمنستان مطلع بود هرگز به این کنسرت پا نمی‌ گذاشت. چندی بعد خود لوپز اعلام کرد که اگر از اتهامات وارده به این کشور مطلع بود هرگز در این کنسرت حاضر نمی‌شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=163516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x