تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

نظر مقام معظم رهبری در مسئله کاندیدای انتخابات جلوگیری از ایجاد تزلزل در جامعه بود

  • کد خبر : 163278
  • 09 مهر 1395 - 15:51
نظر مقام معظم رهبری در مسئله کاندیدای انتخابات جلوگیری از ایجاد تزلزل در جامعه بود

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: نظر رهبری در جریان اخیر و دخالت در مسئله کاندیدای انتخابات، برای جلوگیری از ایجاد اختلاف و تزلزل در جامعه بود.

به گزارش  گروه سیاسی«کمال مهر»؛؛ آیت‌الله‌ امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز (۹ مهر ماه) با بیان اینکه ولایت فقیه برای ما مایه امید است، اظهار داشت: ‌ولایت فقیه علاوه بر دلایل علمی به لحاظ اجتماعی هم برای ما امیدبخش است. همین که یک جامعه‌ای ولی فقیه دارد که بر اساس موازین اسلام فکر و آینده نگری می‌کند.
وی افزود: بنده از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که همواره به این مشکلات نظر دارند؛ در جریان اخیر و دخالت در مسئله کاندیدای انتخابات، ایشان نظر مبارکشان برای همین بود تا اختلاف و تزلزل در جامعه مشکلی ایجاد نکند.
امامی کاشانی ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری با ارسال نامه به جوانان غرب، جهان غرب را به مسئله گروه‌‌های تفکیری که برای انحراف اسلام بسیج شده‌اند، متوجه کردند.
امامی کاشانی در ادامه اظهارات خود با اشاره به برخی روایات مبنی بر گرفتار شدن امت اسلام گفت: در روایات آمده امت اسلام گرفتار کسانی می‌شوند که خود را مسلمان دانسته اما با کفر همراهی می‌کنند. ما امروز گرفتار این مسئله هستیم. امروز شاهدیم که حاکمان عربستان با طراحی صهیونیست‌ها و قدرت آمریکا، گروه‌های تکفیری را در کشورهای اسلامی بسیج می‌کنند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با تأکید بر انتظار فرج و مأیوس نشدن در این دوران اظهار داشت: نباید مأیوس و تسلیم شرایط شویم. آن خانمی که اوضاع بی‌بندو باری را می‌بیند و با خود بگوید که اوضاع چنین است و ما هم باید تسلیم این اوضاع باشیم، بایستی به عفت پایدار باشد یا آن کسی که افرادی را می‌بیند که جاه‌طلبند و فکر کند که زمان جاه‌طلبی است نباید تسلیم شرایط شوند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی و بیان اینکه حرکت این نیرو در جهت امنیت کشور است، خاطرنشان کرد: حرکت نیروی انتظامی در جهت پاسداری از ارزش‌‌هاست که مهم‌ترین ارزش امنیت است. همه نیروهای مسلح که این چنین خدمت می‌کنند، بر همان پایه است که کشور، کشور امام عصر بوده و حرکت نظام به سمت ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=163278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x