تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

اهدای اعضای بدن ستایش ۸ساله+تصاویر

  • کد خبر : 163034
  • 07 مهر 1395 - 1:12
اهدای اعضای بدن ستایش ۸ساله+تصاویر

ستایش من شب عید قربان به دنیا آمد و روز عید قربان دیگر به هوش نیامد، اللهم تقبل منا هذا القربان…

به گزارش «کمال مهر»؛؛ به نقل از سایت خبری ثامن؛دختر بچه ۸ ساله قمی به خاطر یک شکستگی استخوان پا بعد از تصادف به بیمارستان نکویی قم منتقل می شود و زیر عمل جراحی، به کما رفته و در نتیجه مرگ مغزی می شود.

مهدی موسایی عموی ستایش اظهار داشت: ستایش موسایی کودک  ۸ ساله ۱۵ روز پیش تصادف می کند و به خاطر شکستگی پا به اتاق عمل بیمارستان نکوئی استان قم منتقل می شود که به دلیل اشتباه بزرگ پزشک بیهوشی، ستایش به کما می رود.

وی با بیان این که دستگاه اکسیژن حین عمل به مدت ۶ دقیقه قطع بوده وستایش دختر بچه ۸ ساله بدون تنفس می ماند.ادامه داد: سهل انگاری پزشکان کودک ما را به مرگ مغزی دچار کرد ولی پزشکان بدون اینکه این مسئله را به متخصصین مغز اطلاع دهند تا برای درمان اقدامی کنند این کودک به مدت ۱۴ روز در بیمارستان در حالت کما به سر می برد و حالا  خبر دادند ستایش مرگ مغزی شده است و تنها راه اهداء عضو ستایش هست .

موسایی به اعزام تیم پزشکی از تهران نیز اشاره کرد و گفت:  تیم پزشکی اعزامی از تهران اظهار کردند اگر همان ۱۵ روز پیش پزشکان بیمارستان نکویی قم به ما خبرداده بودند ستایش نجات پیدا می کرد

با وجود غم بزرگ از دست دادن ستایش، پدر وی در اقدامی خدا پسندانه اعضای بدن فرزند خود را به بیماران نیازمند اهدا کرد و تنها غم خود را با یک جمله بیان کرد: ستایش من شب عید قربان به دنیا آمد و روز عید قربان دیگر بهوش نیام، اللهم تقبل منا هذا القربان….

شامگاه دوشنبه پیکر ستایش موسایی برای اهدای عضو به بیمارستان شریعتی تهران منتقل شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=163034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نوش ابادی
نوش ابادی
مهر ۷, ۱۳۹۵ ۲:۰۵ ق٫ظ

واقعا صورت پدر چنان در عکس دردناک است که نتوانستم بیشتر از چند ثانیه نگاه کنم. کودکان که بهشتی هستند؛ روحش شاد و اعضای بدن ستایش در شخصی دگر زندگی میکند. به والدین تسلیت گفته. بقیه مطلب را هم راجع پزشک معالج باید سکوت کرد که انسانیت و شرف را چطور باید تسلی داد.

1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x