تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ناراحتی خسرو و عصبانیت عجیب منصوریان +عکس

  • کد خبر : 162608
  • 04 مهر 1395 - 18:17

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که علیرضا منصوریان در اواسط تمرین به‌شدت از دست میلاد زکی‌پور عصبانی شده و با صدای بلند بر سر این بازیکن فریاد زد.

به گزارش «کمال مهر»؛، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* به جز دو بازیکن ملی‌پوش، امید نوارفکن همچنان در محل تمرین آبی‌پوشان حضور ندارد و این بازیکن هنوز به دلیل مسائل انضباطی در تمرین غایب است.

* باتوجه به برگزاری تمرین در ورزشگاه آزادی همچنان تمرین آبی‌پوشان تماشاگر ندارد.

* اظهارات بهرام افشارزاده علیه وزیر ورزش یکی از سوژه‌های بازیکن در تمرین امروز بود و آنها سوال می‌کردند افشارزاده چه صحبت‌هایی علیه وزیر مطرح کرده است.

* امین حاج‌محمدی که تمرین روز گذشته را به دلیل آسیب‌دیدگی نیمه‌کاره رها کرده بود، امروز در تمرین گروهی آبی‌پوشان حضور داشت، همچنین خسرو حیدری هم که روز گذشته در محل تمرین حاضر شد اما با آبی‌پوشان تمرین نکرد امروز در کنار سایر استقلالی‌ها به تمرین پرداخت.

* اشکان نامداری مثل روزهای گذشته در کنار حمید بابازاده حاضر شد و وضعیت دروازه‌بانان را زیرنظر گرفت.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند. در قسمتی از زمین مهاجمان و هافبک‌ها و در قسمت دیگر مدافعان مشغول تمرین بودند که علیرضا منصوریان خودش روی عملکرد هافبک‌ها و مهاجمان نظارت داشت.

* در بخش تمرین امروز میلاد زکی‌پور به دلیل ارسال بد از جناح چپ، سرمربی تیم استقلال را به‌شدت عصبانی کرد و باعث شد تا منصوریان بر سر او فریاد بزند. همچنین در صحنه‌ای دیگر کاوه رضایی با مهدی رحمتی تک به تک شد و به شکلی نمایشی توپ را به دستان رحمتی زد که منصوریان از مهاجم تیمش خواست این کار را انجام ندهد و باقدرت توپ را تور دروازه برساند. البته رحمتی با سایر مهاجمان استقلال هم کری داشت و در بخشی از تمرین از ارشیا بابازاده خواست تا طوری دروازه‌بانی کند که از این مهاجمان گل نخورد.

* خسرو حیدری به دلیل انتشار عکسش در حال کشتی گرفتن با آرش افشین، ناراحت بود. حال اینکه چرا هافبک تیم استقلال در حالی که در تمرین چنین حرکتی انجام داده، ناراحت است جای سوال دارد.

ناراحتی خسرو و عصبانیت عجیب منصوریان +عکس

* در اواخر تمرین امروز نمایندگان بنیاد شهید تهران، با دسته گل در محل تمرین حاضر شده تا از اقدامی که علیرضا منصوریان پیش از بازی با ذوب‌آهن انجام داد، تشکر کند. سرمربی تیم استقلال قبل از شروع بازی با ذوب‌آهن در مراسم تقدیر از جانبازان و خانواده شهدا شرکت کرده بود.

ناراحتی خسرو و عصبانیت عجیب منصوریان +عکس

* نصرالله عبداللی و بهتاش فریبا در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بودند.

تمرینات تیم فوتبال استقلال در طول هفته برای دیدار با ملوان نوین که قرار است روز شنبه هفته آینده برگزار شود، طی روزهای آتی پیگیری می‌شود.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=162608

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x