تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دلخوری منوچهر آذری از مهران مدیری/ دلجویی دوباره جاودانی از احسان علیخانی + فیلم

  • کد خبر : 162490
  • 04 مهر 1395 - 11:08
دلخوری منوچهر آذری از مهران مدیری/ دلجویی دوباره جاودانی از احسان علیخانی + فیلم

شب گذشته برنامه «دورهمی» میزبان منوچهر آذری، سعید عرب و رضا جاودانی بود.

به گزارش  گروه فرهنگی «کمال مهر»؛؛ شب گذشته برنامه «دورهمی» میزبان منوچهر آذری، سعید عرب و رضا جاودانی بود.

بنا بر این گزارش، ابتدا مهران مدیری استندآپ کمدی خود را با موضوع ریسک پذیری اجرا کرد و پس از آن پای صحبت با منوچهر آذری نشست.

کارگردان «دورهمی» سوال ابتدایی خود را با «صبح جمعه با شما» شروع کرد. آذری گفت: نمی‌دانم چه سالی اولین برنامه پخش شده است اما می‌توانم بگویم خود من بر عکس شما اول به تلویزیون آمدم، بعد به پیشنهاد یکی از تهیه‌کننده‌ها در ۱۵ سالگی به رادیو رفتم.

آذری در ادامه در خصوص طنزپردازی خود اظهار داشت: من حرف‌های جدی را با طنز قاطی می‌کنم. این را یک‌بار خود شما به من گفتید اما مردم بدانند منوچهر آذری همیشه شاد نیست بلکه مشکلات خاص خود را دارد.

مدیری درباره دوستی و ارتباط کاری خود با آذری بیان کرد: ما ده سال با هم همکار بودیم.

آذری گفت: اما آن موقع موهای شما سفید نبود. به نظرم به دلیل افزایش سن وقتی شما مشکل شنوایی دارید، باید سمعک بذارید یا موهاتون که سفید می‌شود، باید رنگ کنید.

مدیری در ادامه درباره اوضاع امروز رادیو نسبت به گذشته پرسید. آذری اظهار داشت: چهل سال در رادیو زحمت کشیدم. من به سبب این کار از مردم دور هستم و دچار تنگی نفس شدم. رادیو از لحاظ مالی تغییری نکرده است.

آذری درباره آشنایی خود با همسرش گفت: یکبار برای خرید با مادرم به بازار رفتیم و آنجا همسرم و مادرشان را دیدیم. سال ۵۵ ازدواج کردم و عاشق همسرم هستم.

مدیری در ادامه در خصوص اینکه چرا در رادیو و تلویزیون کمتر نسبت به گذشته با لهجه‌ها شوخی می‌کنند، سوال کرد. آذری پاسخ داد: لهجه ها قابل احترام هستند اما اگر با شیرین زبانی با لهجه‌ای شوخی کنیم مردم استقبال می کنند. از طرفی الان لهجه ها درست اجرا نمی شوند.

در ادامه برنامه آذری با اصرار مدیری سال تولد خود را اعلام کرد و گفت: در این برنامه حقیقت را اعلام می‌کنم. من متولد ۱۳۲۲ در محله سرچشمه تهران هستم.

گوینده برنامه «جمعه ایرانی» در بخشی از صحبت‌های خود با ابراز دلخوری از مهران مدیری گفت: ب اینکه بارها از سوی مردم و مسئولان مورد لطف قرار گرفتم، اما از شما دلخورم. شما هیچ وقت من را به کارهایتان دعوت نکردید.

آذری در پایان ضمن ابراز خوشبختی خود گفت: بسیار احساس خوشبختی می‌کنم؛ نه به دلیل مادیات بلکه به دلیل خانواده و همسرم. چرا که مدیریت زندگی من اول به دست خدا و بعد دست همسرم است.

در بخش دیگر برنامه سعید عرب خواننده دو قطعه برای مخاطبان اجرا کرد. «دورهمی» شب قبل میزبان رضا جاودانی هم بود.

به عنوان سوال ابتدایی مدیری به طنز دلیل چاقی این مجری ورزشی را جویا شد. جاودانی گفت: به دلیل غصه زیاد، غذا زیاد می‌خورم و چاق شدم (خنده).

جاودانی در پاسخ به سوال مدیری درباره نحوه ورودش به تلویزیون گفت: تازه دیپلم گرفته بودم. به دلیل یک اتفاق ساده و جا گذاشتن کلید‌های خانه، به محل کار پدرم رفتم. آنجا یکی از تهیه کننده ها به من پیشنهاد تست اجرای برنامه ورزشی را داد و اینگونه به تلویزیون آمدم.

جاودانی درباره علاقه خود به وکالت و اجرای برنامه ورزشی گفت: وکالت را به واسطه رشته نحصیلی‌ام انخاب کردم. اما خب ورزش علاقه دوران نوجوانی من است. الان ساعت‌ها پای اینترنت به دنبال اطلاعات هستم و اگر شب برنامه داشته باشم، صبح وکالت را تعطیل می‌کنم. اگر طرف را اعدامم کنند، مشکل خودش است (خنده).

مدیری درباره دلیل پذیرش وکالت افرادی که مجرم هستند از سوی برخی وکلا، سوال کرد. جاودانی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری پاسخ داد: به هر حال مجرم انسان است؛ خطایی انجام داده و در اصل حق دفاع برای همه وجود دارد اما بیشتر وکلا این پرونده ها را قبول نمی‌کنند.
مدیری دلیل مثبت، شیرین و دوست داشتنی بودن جاودانی را پرسید. او پاسخ داد: خیلی اخلاق تندی ندارم و دوست ندارم کسی را آزرده‌خاطر کنم.

جاودانی درباره سختی شغل وکالت گفت: کار وکالت سخت است اما سخت‌تر از آن زمانی است که شب قبل بازی لیورپول و چلسی پخش شده باشد و در دادسرا بعضی ها سوال می‌پرسند و باید توضیح بدهید که بازی دیشب چطور بود (خنده) .

وی درباره تیم‌های مورد علاقه و سخت‌ترین گزارش خود عنوان کرد: تیم های آرژانتین، لیورپول و رئال مادرید دوست دارم. به دلیل مشهدی بودنم طرفدار ابومسلم و سیاه جامگان مشهد هستم. همچنین می‌توانم بگویم سخت ترین گزارش من بازی ایران – مکزیک سال ۲۰۰۶ بود که شاید ده سال پیر شدم!

جاودانی نظر خود را درباره برخی مجریان تلویزیون اینگونه اظهار کرد:

عادل فردوسی‌پور: نابغه
اسماعیل میرفخرایی: دلیلی برای مجری شدنم
احسان علیخانی: خیلی دوستش دارم اما در جام ملت‌های اروپا اتفاقی باعث دلخوری شد که از همین‌جا باز از او عذرخواهی می‌کنم. فقط یک سوء تفاهم بود .
حمیدرضا صدر: عشق خالص به فوتبال دارد.

جاودانی در پایان با اظهار خوشبختی در زندگی خود، تابلویی را به موزه دورهمی اهدا کرد.

گزارش از الهام قبادی

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=162490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x