تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

بلندقدترین نوجوان دنیا +تصاویر

  • کد خبر : 162143
  • 03 مهر 1395 - 0:48
بلندقدترین نوجوان دنیا +تصاویر

رشد بلند قدترین نوجوان جهان، به علت مشکلات ژنتیکی همچنان ادامه دارد.

به گزارش «کمال مهر»؛؛ رشد قدی بلندترین نوجوان جهان به علت مشکلات ژنتیکی همچنان ادامه دارد. ” بروک براون” نوجوان اهل میشیگان آمریکا با ۲ متر و ۳۷ سانتی متر در حال حاضر به عنوان بلندقدترین نوجوان جهان شناخته می شود. رشد قدی او در سال حدود ۱۵ سانتی متر است. در صورتی که افزایش قد بروک  به همین صورت ادامه داشته باشد او در سن ۱۹ سالگی خواهد توانست “سلطان کوسن” بلندقدترین مرد جهان که دارای  ۲ متر و ۴۹ سانتی متر قد است را پشت سر بگذارد.

 “دارسی” مادر بروک می گوید: زمانی که بروک به مهد کودک می رفت قد او حدود ۱ متر و ۵۸ سانتی متر بود. او در هنگام تحصیل در مقطع راهنمایی حدود ۱ متر و ۸۲ سانتی متر و در دوره دبیرستان ۲ متر و ۱۳ سانتی متر قد داشت.

این یک مشکل ژنتیکی است و در حال حاضر درمانی برای آن وجود ندارد و از هر ۱۵۰۰۰ نفر یک نفر دچار این مشکل می شود. پزشکان بروک کاملا اطمینان دارند که او علیرغم داشتن این مشکل، می تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد. بروک که در زمینه یادگیری مشکل دارد، همچنین از ناراحتی قلبی و مشکلاتی در ستون فقرات خود رنج می برد. او همچنین با یک کلیه بدنیا آمده است که مشکلات زیادی را برای او ایجاد کرده است. بروک در خصوص مشکلاتش می گوید: اگر چه سر کردن با این همه مشکل برایم بسیار سخت است اما امیدوارم پزشکان بتوانند دردهایم را درمان کنند.

نوجوانی که با 2.377  متر قد رکوردار دنیاست

نوجوانی که با 2.377  متر قد رکوردار دنیاست

نوجوانی که با 2.377  متر قد رکوردار دنیاست

نوجوانی که با 2.377  متر قد رکوردار دنیاست

منبع:Mirror

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=162143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x