تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

همه آنچه که می خواهید از فرار یک متهم میلیاردی در کرمان بدانید

  • کد خبر : 161998
  • 01 مهر 1395 - 7:53

روز گذشته خبری با عنوان ” فرار بزرگ/متهم گریخت ” به سرعت در شبکه های اجتماعی و پایگاه های اطلاع رسانی استان کرمان دست به دست می چرخید، این خبر که مربوط به یکی از اعضای شورای شهر کرمان بود مانند بمب در شهر صدا کرد.

 

به گزارش«کمال مهر»؛؛ به نقل از ” بوتیا “روز گذشته خبری با عنوان “فرار بزرگ/متهم گریخت” به سرعت در شبکه های اجتماعی و پایگاه های اطلاع رسانی استان کرمان دست به دست می چرخید، این خبر که مربوط به یکی از اعضای شورای شهر کرمان بود مانند بمب در شهر صدا کرد.

نام این فرد از زمانی بر سر زبان ها افتاد که به گفته خودش طرح استیضاح شهردار سابق (سیف الهی ) را با امضای چهار نفر از اعضای شورا مطرح کرد، این دفاعیات این شخص در گفت و گو با یکی از رروزنامه های محلی کرمان در زمینه تخلفات نسبت داده شده به او بود و درست روز بعد از آن مصاحبه بود که ریس شورای شهر کرمان به خبرنگار همان روزنامه اعلام کرد که نامه محرمانه ای را به وی داده است که تصور می کند حکم سلب صلاحیت او باشد.

بعد از کش و قوس های فروان به گفته حجت الاسلام ربانی زاده سخنگوی شورای شهر کرمان در سوم مرداد سال ۹۵ قرار بود حکم سلب صلاحیت شخص مذکور ابلاغ رسمی شود اما این جلسه هیچ وقت برگزار نشد و چندی بعد دیوان عدالت اداری حکم توقف رای صادره از سوی هیات حل اختلاف مرکزی شوراهای اسلامی کشور را صادر کرد و این شخص از اخراج شدن از شورای شهر رهایی یافت.

بعد از صدور این حکم این فرد رای دیوان عدالت اداری را دلیلی برای اثبات بی گناهی خود اعلام کرد و گفت که دفاع از حق پایدار است ولی نمی دانست مدتی بعد خبر فرار بزرگ او سوژه رسانه ها می شود .

با انتشار خبر روز گذشته واحد مرکزی خبر مبنی بر فرار عضو شورای شهر کرمان به دلیل بدهی میلیاردی مهر تاییدی بر همه تخلفات نسبت داده شده به وی زده شد اما ساعتی پس از انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی، به سرعت این خبر جمع شد و اکنون فقط یک تیتر از این خبر را می توان در شبکه ها مشاهده نمود.

پریور: به دلیل مسائل حقوقی هیچ صحبتی در این زمینه نمی توانم انجام دهم

برای صحت و سقم این مسئله به سراغ معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان رفتیم، علیرضا پریور در گفت و گو با خبرنگار ” بوتیا ” اظهار کرد:چون این یک پرونده قضایی است و پای آبروی افراد در میان است نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در تایید صحت این خبر گفت: صحت این خبر یک مسئله است و مسائل حقوقی آن مسئله دیگری است و ما به صلاح نمی دانیم که در حال حاضر در این مورد صحبت کنیم لذا هیچ صحبتی برای اطلاع رسانی در این خصوص نداریم.

واقعیت چیست؟

کسی نمی داند واقعیت چیست وچه اتفاقی افتاده است، لذا باید از سوی مسئولان مربوطه شفاف سازی شود که اصل ماجرا چه بوده است،اگر این فرد بی گناه است چرا با آبروی افراد بازی می شود و اگر گناهکار است باید اعلام شود تا نسبت به دیگر مسئولین بدگمانی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=161998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x