تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

گداهای نیویورک باعث قطع اینترنت شدند!

  • کد خبر : 161937
  • 01 مهر 1395 - 7:24
گداهای نیویورک باعث قطع اینترنت شدند!

مسئولان شهر نیویورک اعلام کردند استفاده نادرست افراد بی‌خانمان از اینترنت، به توقف فعالیت کیوسک ‌های ارائه کننده خدمات وای فای در این شهر منجر خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل«کمال مهر»؛؛ به نقل از گاردین، مسئولان شهر نیویورک اعلام کرد که اقدام بی سرپناهان در مشاهده فیلم های غیراخلاقی باعث خواهد شد که فعالیت کیوسک های ارائه کننده خدمات وای فای در این شهر متوقف شود.

براساس این گزارش، شرکت “لینک نیویورک” که این کیوسک ها را ساماندهی کرده، در اقدامی پیشگیرانه، سرویس مرور اینترنت را تا یافتن راه حلی برای این مشکل، متوقف و با صدور بیانیه ای اعلام کرد این کیوسک ها برای استفاده شخصی طولانی مدت، ایجاد نشده ‌است.

“ناتالی گریباواسکاس” سخنگوی شهرداری نیویورک نیز اعلام کرد همواره نگرانی درباره استفاده بیهوده و طولانی مدت از کیوسک های شرکت لینک نیویورک وجود داشت و به همین علت شهرداری نیویورک شکایت‌هایی را که در این خصوص ارائه شده، مورد اهتمام قرار داده ‌است.

براساس این گزارش شرکت لینک نیویورک کیوسک های وای فای را در خیابان های نیویورک نصب کرده و ساکنان محلی عقیده دارند که آوارگان و گداها بیشتر از سایرین از این کیوسک‌ها استفاده می کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=161937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x