تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کمربند انفجاری مهریه زنان داعشی!+سند

  • کد خبر : 161933
  • 01 مهر 1395 - 7:23
کمربند انفجاری مهریه زنان داعشی!+سند

سندهای ازدواجی در شهر سرت لیبی به دست آمده که نشان می دهد مهریه زنان داعشی یک کمربند انفجاری است.

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر»؛؛ به نقل از پایگاه تونس کوپ ، دفتر رسانه ای عملیات موسوم به بنای آهنین وابسته به شورای ریاست جمهوری دولت وفاق ملی که بیش از سه ماه است، عملیاتی را برای آزاد سازی شهر سرت واقع در شمال لیبی آغاز کرده، به مدارکی در این شهر ساحلی دست یافته است که نشان از ازدواج های عجیب و غریب بین عناصر گروهک تروریستی داعش می دهد.

در یکی از این اسناد که به دست نیروهای لیبیایی افتاده، نشان می دهد که مهریه یک زوج داعشی یک قبضه اسلحه کلاشنیکف بوده و مهریه زن داعشی دیگری یک کمربند انفجاری بوده است.

اسناد ومدارکی که در سرت به دست آمده است، نشان می دهد افرادی از کشورهای مختلف از جمله تونس، لیبی و مالی در جمع عناصر گروهک تروریستی داعش در این شهر به چشم می خورند.

داعش شهر سرت زادگاه معمر قذافی، دیکتاتور پیشین لیبی را ژوئن ۲۰۱۵ اشغال کرد و نیروهای طرفدار دولت این کشور چندی پیش عملیات آزادسازی این شهر را آغاز کردند.

شهر سرت به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در نقشه لیبی، از اهمیت فوق العاده استراتژیک برخوردار است، چرا که حلقه ارتباطی بین شرق و غرب لیبی است و در کنار منطقه ی موسوم به هلال نفتی این کشور قرار گرفته است و کنترل آن می تواند موفقیت بزرگی در مبارزه با گروهک تروریستی داعش باشد.

کمربند انفجاری مهریه زنان داعشی!

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=161933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x