تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

علت کناره گیری خادم از سرمربیگری تیم ملی

  • کد خبر : 161675
  • 30 شهریور 1395 - 17:23
علت کناره گیری خادم از سرمربیگری تیم ملی

عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت:‌ همه اعضا پیشنهاد دادند خادم سرمربی باشد اما به خاطر مسئولیتش در فیلا نتوانست این کار را برعهده بگیرد.

به گزارش «کمال مهر»؛، منصور برزگر درباره انتخاب طلایی به عنوان سرمربی کشتی آزاد و اینکه گزینه‌های دیگری مانند غلام محمدی بودند، اظهار داشت: اعضای جدیدی به شورای فنی اضافه شده‌اند که از پیشکسوتان بودند. فدراسیون نقطه‌نظرات همه اعضا را گوش کرد. علاوه بر طلایی از غلام محمدی و توکلیان هم صحبت شد که در نهایت طلایی با اکثریت آرا هدایت کشتی‌گیران را برعهده گرفت.

وی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی براینکه غلام محمدی به نظر می‌رسد تجربه بیشتری نسبت به طلایی دارد آیا فکر می‌کنید با تیم پرستاره کشتی‌ آزاد طلایی می‌تواند این تیم را هدایت کند، تصریح کرد: طلایی سابقه زیادی در کشتی دارد و از همان دوران نوجوانی و جوانی کشتی‌گیران با آنها بوده و به اینجا رسیده است. انتخاب او نظر یک جمع است و همه اعضا به این نتیجه رسیدند. امیدوارم او بتواند انتظارات را برآورده کند.

عضو شورای فنی کشتی آزاد در پاسخ به سؤال دیگر فارس مبنی براینکه سال‌ها خادم هدایت کشتی آزاد را برعهده داشته و فکر می‌کنید طلایی در مقایسه با او بتواند موفق عمل کند، خاطرنشان کرد: من همیشه این ضرب‌المثل را به کار می‌برم آیا زمانی که بلال از دنیا رفت، کسی اذان نگفت؟ زمانی ما بودیم و بعد خادم آمد. ما باید به جوانان اعتماد کنیم تا خودشان را نشان دهند. همه پیشنهاد دادند خادم خودش با تیم ملی کار کند اما چون او در اتحادیه جهانی کشتی مسئولیت گرفته و در فدراسیون هم فعالیت دارد سخت بود.

برزگر همچنین درباره انتخاب همکاران طلایی اظهار داشت: این موضوع به طلایی واگذار شده تا کسانی را که می‌تواند با آنها کار کند معرفی کند. شورای فنی هم نقطه‌نظرات خود را در این خصوص اعلام خواهد کرد.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=161675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x