تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

حمله بهادر مولایی به سرمربی تیم ملی

  • کد خبر : 161660
  • 30 شهریور 1395 - 17:13

وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: هر وزنه ای که انوشیروانی می گفت را در تمرینات می زدم و حتی با پای آسیب دیده در جام فجر شرکت کردم بنابراین چه زمانی بدنم کم آورده است؟

به گزارش «کمال مهر»؛ بهادر مولایی در واکنش به صحبت های سرمربی تیم ملی مبنی براینکه او در تمرینات کم میآورده است ، بیان کرد: در یک روز تمرین مجبورم کرد دو مرتبه وزنه ۲۴۰ کیلوگرم، یک بار ۲۵۰ و یک مرتبه نیز ۲۵۵ کیلوگرم را بزنم یا در اردوی کلاچای با آن شرایط آب و هوایی سخت، ۱۹۰ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۴۰ کیلوگرم در دوضرب می زدم و دوباره می گفت ۱۹۰ کیلوگرم را در یک ضرب بزنم بنابراین من چه زمانی بدنم کم آورده بود؟

او ادامه داد: در اردوی اردبیل کشاله ران من پاره شده بود و ۱۲ روز بدون تمرین بودم و فقط لیفت آن هم از روی چهارپایه کار می کردم . خودش آنجا شاهد بود. حتی به او گفتم در جام فجر وزنه نمی زنم زیرا اگر پایم پاره شود المپیک را از دست می دهم اما او گفت هر اتفاقی افتاد با او. بقیه ملی پوشان نیز شاهد هستند. من با پای آسیب دیده در جام فجر وزنه زدم اما در نهایت باز هم من را تحقیر کردند که دوباره باختهام.

مولایی در مورد اینکه گفته شده مدعی گرفتن بهداد سلیمی در یک ضرب بوده است، تصریح کرد: من هیچ موقع چنین ادعایی نکردم که در یک ضرب می خواهم بهداد سلیمی را بگیرم  زیرا همه می دانند که او در یک ضرب خوب است اما در دوضرب همیشه من خوب وزنه زدهام.

او افزود: نمیدانم چرا این حرفها را می زنند. حتی تکرار می کنند که قرار بوده من بعد از خط خوردن نیز در کمپ تیم ملی بمانم در حالی که در مراسم بدرقه زمانی که داخل ماشین بهداد سلیمی بودیم از انوشیروانی سوال کردم الان که خط خوردم باید چکار کنم که گفت باید وسایلمو جمع کنم و به خانه بروم. حتی زمانی که من مشغول بستن چمدانم بودم با پدرم خداحافظی کرد. اگر واقعا می خواست من را نگه دارد همان موقع مقابل پدرم نمی گذاشت که من  بروم. حتی همان موقع پدرم به او گفت خیلی زحمت کشیده  و دستش درد نکند که از خجالت سرش را به زیر انداخت و داخل اتاق رفت.

وزنه بردار فوق سنگین ایران همچنین گفت: انوشیروانی همیشه می گفت هوای ما را دارد اما چه زمانی هوای ما را داشت؟ او فقط اسم یک وزنه بردار  را می آورد که سرمایه ملی است وانگار بقیه ملی پوشان سرمایه ملی نبودند یا همیشه از تحصیلات و داشتن علم تمرینی حرف می زند در حالی که علم تمرین و نظم تمرینی را فقط کوروش باقری داشت. او آنقدر قدرت نداشت که وقتی حرکت دوم بهداد خطا اعلام شد، مسابقه را نگه دارد تا وزنه از ۲۴۵ کیلوگرم بیشتر نشود. بلکه زمانی که توزیع مدال ها هم انجام شده تازه می خواهد شکایت کند، دیگر چه فایده ای داشت. بعد هم ادعای مربیگری و علم تمرین دارد.

او ادامه داد: انوشیروانی که حرف از تمرین علمی می زند چه گلی به سر این تیم زد. رستمی که به تنهایی تمرین کرد و سهراب مرادی نیز دو سال در خانه تمرین کرده بود و حتی در زمان مربیگری حسین توکلی وزنه های ۲۰۰ و ۲۴۰ کیلوگرم را زده بود. علی هاشمی که در المپیک هفتم شد، یک حرکت براری هم سوخت. بهداد سلیمی هم که نتیجه ای نگرفت.

منبع: ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=161660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x