تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

منصوریان فکر نکند استقلال هم نفت است/ شانس برد پرسپولیس بیشتر است

  • کد خبر : 160991
  • 26 شهریور 1395 - 16:27
منصوریان فکر نکند استقلال هم نفت است/ شانس برد پرسپولیس بیشتر است

سرمربی اسبق پرسپولیس در فصل سوم لیگ برتر گفت: نمی توانم نتیجه دربی را پیش بینی کنم ولی با توجه به شرایط خوب پرسپولیس در هفته های اخیر شانس برد را بیشتر به این تیم می دهم.

«کمال مهر»؛ در دو بازی که با پرسپولیس در فصل ۸۳-۸۲ مقابل استقلال به سرمربیگری امیر قلعه نویی قرار گرفت یک باخت (۱-۲ بازی رفت) و یک مساوی (یک – یک) کسب کرد. او هنوز هم به خوبی از شرایط دربی و حال و هوای آن مطلع است و البته تیم های پرسپولیس و استقلال را هم به دقت زیر نظر دارد.

وینگو بگوویچ در گفت و گو با مشرق درباره دربی ۸۳ و شرایط هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در این تقابل حرف زد.
متن کامل صحبت های او با مشرق را در ادامه از نظر می گذرانید:

*دربی را چطور پیش بینی می کنید؟

– فکر می کنم الان وضعیت پرسپولیس بهتر از استقلال است. پرسپولیس هم بهتر فوتبال بازی می کند و هم بهتر نتیجه می گیرد. اگر به بازی های قبلی این دو تیم نگاه کنیم می بینیم که روند استقلال خیلی خوب نبوده است.
*یعنی با نگاه به جدول می شود برنده دربی را حدس زد؟
– اصلا با این فرضیه موافق نیستم. سرمربی پرسپولیس بوده ام و می دانم که این بازی ربطی به جایگاه تیم ها در جدول ندارد بلکه این مسابقه، بازی انگیزه هاست. همه بازیکنانی که در این بازی حضور پیدا می کنند انگیزه بالایی دارند. دربی ها در تمام دنیا چنین شرایطی را برای تیم های دو طرف رقم می زند.
*با این وصف توصیه ای برای پرسپولیس ها دارید؟
– اول این را می گویم که استقلال فقط نتیجه نگرفته وگرنه بازیکنان خیلی خوبی دارد و تیم بدی نیست. امید ابراهیمی، خسرو حیدری، مهدی رحمتی و جابر انصاری در هر تیمی می توانند نتایج را تغییر بدهند. پارسال که تازه برانکو با پرسپولیس به لیگ آمده بود مثل استقلالی که الان می بینیم بود و تا نیم فصل تیمش هماهنگ نبود. اما دیدیم که این تیم در آخر لیگ داشت قهرمان می شد و استقلال را هم چنین تیمی می دانم که رفته رفته خوب می شود.
*یعنی نباید استقلال را دست کم گرفت؟
– اصلا! البته پرسپولیس هم بازیکنان بزرگ و خوبی مثل حسینی، عالیشاه، کامیابی نیا و طارمی دارد و هر تیمی بدون استرس بازی کند می تواند شانس برد خود را بیشتر کند.
*تقابل برانکو و منصوریان را چطور تحلیل می کنید. منصوریان وقتی که نفت بود برانکو را شکست داد. فکر می کنید برانکو این بار دست او را بخواند؟
– من در پرسپولیس مربیگری کرده ام و می دانم که شرایط کار در این دو تیم با نفت و غیره خیلی فرق دارد. استقلال و پرسپولیس را نمی توان با دیگر تیم ها قیاس کرد. وقتی فصل قبل منصوریان با نفت به مصاف پرسپولیس رفت بازی را دیدم. نفت در آن بازی با دو ضد حمله نتیجه را تغییر داد ولی کار در استقلال فرق دارد. او نمی تواند با استقلال ۹۰ دقیقه دفاع کند. منصوریان باید فکر دیگری برای دربی داشته باشد تا نتیجه بگیرد. بازی قبلی اش با ماشین سازی را هم دیدم. استقلال خیلی خوب بازی را شروع کرد و یک گل زد و دو سه گل هم نزد ولی دیدیم که در ادامه تیمش تاب حملات حریف را نداشت و گل مساوی را دریافت کرد. بستن تیم در دربی آن هم مقابل تیمی مثل پرسپولیس آسان نیست.
*یعنی برانکو می تواند این بار منصوریان را شکست بدهد؟
– برانکو مربی بسیار خوب و متفکری است. هم تجربه دارد و هم بیشتر از یک سال است با پرسپولیس کار می کند. البته منصوریان هم جوان است و افکار تازه دارد. در لیگ ایران هستند مربیانی از این دست مثل سعداوی، بختیاری زاده، ویسی یا گل محمدی که نسل بعدی مربیان فوتبال تان هستند.
*پیش بینی تان از نتیجه دربی چیست؟
– دوست ندارم بازی را پیش بینی کنم. فقط می دانم با توجه به شرایط پرسپولیس این تیم از شانس بالاتری برای برنده شدن برخوردار است. من فقط شانس بیشتر را به پرسپولیس می دهم.
*چهره های برتر دو تیم کدام نفرات خواهند بود؟
– در پرسپولیس بیرانوند، طارمی و عالیشاه می توانند در رقم خوردن نتیجه دلخواه شان نقش داشته باشند و در استقلال هم خسرو و انصاری و البته ابراهیمی.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=160991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x