تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

آیا هیلاری‌کلینتون یک نسخه بدل دارد؟

  • کد خبر : 160906
  • 25 شهریور 1395 - 16:41
آیا هیلاری‌کلینتون یک نسخه بدل دارد؟

تئوری توطئه عجیبی در آمریکا شایع شده مبنی بر این‌که یک نسخه مشابه و بدل جایگزین نامزد دموکرات انتخابات آمریکا که از بیماری ذات‌الریه شدید رنج می‌برد وجود دارد.

به گزارش «کمال مهر»؛به نقل از دیلی میل، نظریه پردازان توطئه توهم اخیرا مدعی شده اند که «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از اینکه در مراسم بزگداشت قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر دچار غش و ضعف شد، یک نسخه بدلی مشابه را جایگزین خود کرده است.

کاربران شبکه های اجتماعی شروع به انتشار و دست به دست کردن عکس هایی کرده اند که گفته می شد با بدن و چهره واقعی خود کلینتون تفاوت دارد. این شایعات زمانی پراکنده شد که هیلاری کلینتون پس از مرامس ۱۱ سپتامبر برای معالجات پزشکی در خانه دخترش چلسی اقامت گزید و پس از ساعتی برای نشان دادن سطح سلامتی خود جلوی دوربین رسانه ها و مردم عادی ظاهر شد.

کاربران معتقدند هیلاری کلینتونی که از خانه دخترش بیرون آمده با هیلاری کلینتون واقعی تفاوت دارد.

تصویر اول: تفاوت در بینی، گونه ها، انگشتان و وزن

تصویر دوم: تفاوت در شکل انگشت سبابه

هیلاری در روز ۱۱ سپتامبر و زمانی که قصد سوار شدن به خودروی شخصی خود را داشت از حال رفت که این امر نگرانی سران حزب دموکرات آمریکا و هواداران وی را برانگیخت.

پس از این حادثه کمیپین انتخاباتی کلینتون گفته بود که وی از بیماری ذات الریه رنج می برد و مشکل وی خیلی جدی نیست.

با این وجود منتقدین بر این باورند که زنی که از خانه دختر کلینتون بیرون آمده است شخصی بود که به هیلاری کلینتون مشابهت ظاهری داشته و خود او نبوده است.

برخی از کاربران با مقایسه تصاویر کلینتون گقته اند که ظاهرا وزن وی خیلی غیر طبیعی به نظر می رسیده و از وزن واقعی کلینتون کمتر بوده است.

تصویر سوم: تفاوت در تیزی نوک بینی (سمت راست: بینی به سوی بالا/ سمت چپ: بینی به سوی پایین)

تصویر چهارم: تفاوت در چهره

نقد دیگری که این کاربران اینترنتی اعلام کرده ان این است که زمانی که هیلاری کلینتون از خانه دخترش بیرون امد و با یک دختربچه عکس گرفت هم احتمال انتقال بیماری به این دختر بجه وجود داشت و هم اینکه نیروهای امنتی در اطراف کلینتون حضور نداشتند.

تصویر پنجم: ظاهر شدن در ملا عام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=160906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x