تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

پرسپولیس با گل‌های طارمی برنده می‌شود/ کاش استقلال اوضاع بهتری داشت

  • کد خبر : 160886
  • 25 شهریور 1395 - 16:27
پرسپولیس با گل‌های طارمی برنده می‌شود/ کاش استقلال اوضاع بهتری داشت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ای کاش استقلال در شرایطی به دربی می آمد که حداقل دوتا برد داشتن چون در آن صورت کمتر حس نگرانی داشتم.

«کمال مهر»؛ – دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس با اشاره به نظم تیمی حاکم بر پرسپولیس معتقد بود این تیم در بهترین شرایط سال های گذشته اش قرار دارد و می تواند در لیگ آسیایی هم نتایج خوبی کسب کند.

وحید قلیچ در گفت و گو با مشرق، درباره دربی ۸۳ اظهار داشت: این پرسپولیس باید دربی را ببرد و سه امتیاز آن را نوش جان کند. این تیم نه تنها در لیگ بلکه در آسیا هم می تواند همه رقبایش را از پیش رو بردارد. همه چیز در این تیم در حد عالی است. همه بازیکنان به اندازه پول گرفته اند و بازیکنان سرجای خودشان هستند و کسی بی نظمی نمی کند. کادر فنی مرتب تیم را تمرین می دهد و بازی های تدارکاتی اش به جا و اندازه است.
وی افزود: بازیکنان حد و حدود خودشان را می شناسند و برانکو کاری کرده که تیم از نظر تاکتیکی و بدنی در اختیارش است و این ها همه به من پیشکسوت و هواداری که روی سکو می نشیند قوت قلب می دهد و از طرفی هرجا نظم برقرار باشد سایر مسایل هم در ادامه اش می آید.
*طارمی می داند چطور گل بزند
پیشکسوت پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی بیان کرد: من فکر می کنم پرسپولیس با دو گل استقلال را شکست می دهد. هر دو گل را هم مهدی طارمی می زند که راه گلزنی به استقلال را بلد است.
*می بریم ولی نگرانم
قلیچ در این باره که استقلال این روزها نتایج خوبی نمی گیرد توضیح داد: هر زمان استقلال خوب بوده پرسپولیس دربی را برده است و در مقابل هر زمان پرسپولیس تیم برتر جدول بوده استقلال آمده و نتیجه را از آن خود کرده است. هر چند که مطمئنم برنده پرسپولیس است اما از این نظر این موضوع یک مقدار مرا دودل و نگران کرده است.
*استقلال را دست کم نگیرید
وی اضافه کرد: ای کاش اوضاع استقلال این همه بد نبود. دوست داشتم استقلال لااقل دو بازی قبلی اش را برنده از میدان خارج می شد تا پرسپولیس این تیم را در اندازه هایی که هست می دید. چون معتقدم استقلال تیم خوبی است ولی نتوانسته نتایج خوب بگیرد. بچه های پرسپولیس نباید استقلال ر دست کم بگیرند.
*صورت بیرانوند را می بوسم
دروازه بان اسبق پرسپولیس در مورد بیرانوند گفت: صورت علیرضا بیرانوند را می بوسم که در بازی های گذشته به خوبی از دروازه پرسپولیس محافظت کرده است. از او ممنونم که باعث شده تا مردم خیال شان از دروازه تیم راحت باشد. امیدوارم با همین آمادگی و هوشیاری که دارد در دربی هم از دروازه تیم محافظت کند.
*منصوریان را دوست دارم
پیشکسوت پرسپولیس در ارتباط با سرمربی استقلال خاطر نشان کرد: کاری ندارم که منصوریان استقلالی است یا نه، من او را دوست دارم. خیلی سال است که دوستش دارم و ربطی به الان که سرمربی شده ندارد. مربی که بتواند با بازیکنش رفتار دوستانه داشته و با هم رفاقت کنند را دوست دارم و برایش احترام قایل هستم.
*به سرمربی استقلال فرصت بدهند
قلیچ در حمایت از سرمربی جوان رقیب تیم محبوبش گفت: استقلال به یک چنین مربیانی نیاز دارد تا خون تازه ای در نیمکت این تیم جاری شود. این مربی باید بماند تا استقلال را بسازد. چرا باید سریع با یک باخت حرف از بازگشت مربیانی زد که صد سال است بودند و کاری هم نکردند. نباید با نتیجه دربی عیار منصوریان را سنجید. او در فصول گذشته نتایج خوبی گرفته و باید به او فرصت داد.
*رحمتی دروازه بان بزرگی است
این پیشکسوت دروازه بانی درباره مهدی رحمتی و دلایل افت محسوس این دروازه بان در فصل جدید توضیح داد: به نظر می رسد که حمید بابازاده (مربی دروازه بانان استقلال) دیگر حرف تازه ای برای انتقال به این دروازه بان ندارد. حتی شنیده ام که رحمتی خودش هم اختصاصی تمرین می کند و این خوب نیست. رحمتی سرمایه ملی است و گرچه کی روش او را به تیم ملی دعوت نمی کند ولی نمی توان او را دست کم گرفت و به سادگی از کنار نام او گذشت. به هر حال رحمتی شاید این هفته ها گل هم خورده باشد ولی در کل دروازه بان بزرگی است.
*پیروزی دربی به معنی قهرمانی نیست
وی توصیه ای هم به هواداران پرسپولیس داشت و گفت: این هواداران سال گذشته ثابت کردند که تا چه اندازه پشت تیم شان هستند. البته این فصل پرسپولیس خوبتر از فصول گذشته نتیجه گرفته و این نباید سبب شود توقع ایجاد کند که اگر تیم در دربی نتیجه نگرفت همه چیز بر هم می ریزد. هرگز با یک گل بهار نمی شود. این که با برد دربی هم تیم قهرمان شده غلط است.
*برد حق پرسپولیس است
قلیچ در پایان تأکید کرد: انشااله در دربی هر تیمی لایق برنده شدن است برنده شود و به حقش برسد که البته می دانم حق تیم پرسپولیس است ولی باز هم می گویم که ای کاش استقلال در شرایط بهتری به دربی می آمد نه با این همه نتایج ضعیف که باعث نگرانی ماست.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=160886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x